Publicerat Oktober 19, 201510 yr Ska hälsa på en gammal skolkamrat och fiskekompis i slutet av månaden. Ska hämta min ompipade bössa samtidigt och tänkte slippa sitta i minus femton och snöstorm hemma för att göra en break in. Finns det någon bana som är öppen för allmänheten runt Örebro utan krav på medlemskap eller dylikt. Vill slippa göra inskjutningen utan att vara tvungen värma solventen i bilen för att den ska verka?
Publicerat Oktober 19, 201510 yr Klockarängen strax norr om Örebro har öppen inskjutningsbana på 80m. Skjutförbud på måndagar. Älgbana onsdagar och lördagar tror jag. Kolla hemsidan http://www.orebrojaktskytteklubb.se/ Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Publicerat Oktober 19, 201510 yr Författare Tack! Har kollat och det ser ju ok ut. Får man lyxen att sitta inomhus också så är det bara att lyfta på mössan och tacka.
Publicerat Oktober 20, 201510 yr De har en bra dämpad inskjutningskur, bekvämt och bra. Fanns några kuddar som stöd har jag för mig när jag sköt där i somras, men det funkade.
Publicerat Oktober 26, 201510 yr Ta med stövlar för den inskjutningsbanan (iaf va det så förr) är som ett långt dike att gå i.