Publicerat November 14, 200619 yr Familjen har stuga i Vemdalsområdet och jag tänkte utforska möjligheterna till toppjakt i krokarna så jag slipper fjanta omkring i backarna med dom andra. Kan tänka mig att åka så långt som till Tännäsområdet där jag hört att det kan vara bra. Någon som har koll på toppjaktsmöjligheter i dessa trakter?
Publicerat November 14, 200619 yr Jag vet ATT man kan köpa dagkort i området som ligger vid lossen, men inte till vilket pris. Ring turistbyrån - de borde veta! Mvh/Erik
Publicerat November 15, 200619 yr Har även själv pimplat harr mellan Tännäs och Rogen på våren. Mkt fina tjädermarker, antagligen svårjagat dock då det bara är tall, lite som att leta en nål i en höstack alltså.. Statligt kort
Publicerat Januari 13, 200719 yr Familjen har stuga i Vemdalsområdet och jag tänkte utforska möjligheterna till toppjakt i krokarna så jag slipper fjanta omkring i backarna med dom andra.Kan tänka mig att åka så långt som till Tännäsområdet där jag hört att det kan vara bra. Någon som har koll på toppjaktsmöjligheter i dessa trakter? har oxå stuga i vemdalen,, hänger gärna med på toppjakt ngn gång^^