Publicerat Oktober 22, 201510 yr Sätter min peng på galt! Inte för att jag ser nå'n pensel mer en känsla med hänvisning till kroppsform och inte minst längden på trynet.
Publicerat Oktober 22, 201510 yr Den var lurig tycker jag... Ser ut som en galt i huvudet men jag tycker buken ser ut som en sugga? Jag hade inte vågat skjuta faktiskt...
Publicerat Oktober 22, 201510 yr Ni pangar ju bara för att det är mycket lättare att könsbestämma en död gris....! [emoji6]
Publicerat Oktober 22, 201510 yr Suggor måste också skjutas, oktober-november är bäst tid för detta. Men den där suggan mjölkar nog bara grädde.
Publicerat Oktober 22, 201510 yr Detta är en populär post. Döda grisar brukar genomgå grymt snabba köns byten....
Publicerat Oktober 23, 201510 yr Med min obefintliga expertis i ämnet så menar jag att den hade fått knalla runt på åteln tills spasmerna i avtryckarfingret inte längre kunde tyglas. På bilden ser trynet ut som Strävhår menade en Hen Kroppen tycker jag tillhör en Sugga och `puckeln`tillhör en Galt , eller möjligen en dromedar För er som undrar så har grisarna inte hunnit hit ännu
Publicerat Oktober 23, 201510 yr Om jag lånar tråden lite då vi ändå är inne på ämnet vad är detta tycker det ser ut som en pensel och inte spenar Stor galt eller höggravid sugga är frågan ?
Publicerat Oktober 23, 201510 yr Nr 1: 3-4 årig galt Nr 2: kapital galt, riktigt kul att se en bild på sån fin gris Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Publicerat Oktober 23, 201510 yr Gissningsvis så kan galt nr 1 vara djävligt stökig för närgångna hundar... Nr 2 tyngre och lite långsamare;)
Publicerat Oktober 23, 201510 yr Gissningsvis så kan galt nr 1 vara djävligt stökig för närgångna hundar... Nr 2 tyngre och lite långsamare;) Säger galt på båda. Men när nr 2 väl fått upp farten så blir han svår stoppad, även för en Tysk .
Publicerat Oktober 26, 201510 yr Fan asså, jag ska ju kunna detta. Gjorde en presentation i skolan om just vildsvin, jag fick ett A+ utan att skryta...[emoji6] Nr.1 I att döma på puckeln så skulle jag nog säga sugga men när man väl tar en närmare titt så ser man på huvudet att det ser ut att tillhöra en galt, jag ser heller inte kön eller spenar. Jag hade personligen avstått att skjuta. Nr.2 ser ut som en riktig bjässe till galt, rätt så stor och lång i kroppsform, i att döma.