Publicerat Oktober 26, 201510 yr Hej! Jag har tittat lite här och var efter ett hyfsat jaktställ till ett något bra pris men jag har desvärre inte hittat något. Jag följer med Pappa och jagar det mesta under höst och vintrarna när det inte är samma drag i fågeljakten. Jag har under tidigare säsonger bara slängt på mig massa småsaker som väst, fleecetröja, skjorta med mera. Jag har dessutom känt att jag behöver några vattentäta byxor. Huvudfrågan är bara; Har du något att rekomendera?
Publicerat Oktober 26, 201510 yr Författare Storlek eller? XL Skickat från min SM-A500FU via Tapatalk
Publicerat Oktober 26, 201510 yr Författare Jag har aldrig haft en omfattning om olika byxstorlekar så, lyssna på Urban Skickat från min SM-A500FU via Tapatalk
Publicerat Oktober 27, 201510 yr Det jag tycker man kan lägga pengar på är byxor. Minst 2 par varav de ena gärna får vara någon modell från Fjällräven med deras G1000 tyg. För kraftigare byxor så ta gärna något med skinn på framsidan, både för slitstyrka och (infettade) slippa bli blöt när man rör sig genom undervegetationen. Släpp tanken på ställ tycker jag, mycket större chans att du hittar något som passar riktigt bra om du köper jacka och byxa för sig. /Markus
Publicerat Oktober 27, 201510 yr mina deerhunter byxor som är 15 år gamla fick lappas i år, och ny dragkedja. håller de fortfarande samma klass så är det ett ok budget köp... för övrigt kombineras dessa med byxholkar vid uselt väder.