Publicerat November 5, 201510 yr Hej! Är nu på jakt efter nåt nytt roligt! Och har hittat en remington 783 compact heter den alltså lite mindre en än vanlig bössa. Den kostar bara 4995kr och kalibern e 308 Har tänkt ha den som hundförarbössa och eftersöksbössa! Och annat kul man kan skjuta på! Erfarenheter av remingtons 783 modeller mottages tacksamt
Publicerat November 5, 201510 yr Har för mig att den är tillverkad i Turkiet. Det är allt jag vet om det
Publicerat November 5, 201510 yr Den är tillverkad i remingtons fabrik i Kentucky.Det är deras absoluta budgetmodell men har trots det fått bra recensioner.Om man inte förväntar sig för mycket blir man säkert nöjd./Mike
Publicerat November 5, 201510 yr Författare Den behöver inte vara snygg bara hyfsad precision hade hellre velat ha en 9,3 x57 el62 egentligen som älgklubba men 308 hoppas jag duger Och då kan man ju jaga nästan allt med en 308
Publicerat November 5, 201510 yr 308win kan upplevas som väl stygg i små nätta bössor. Org remington seven med träkolv införskaffades förut. Men blev förvånad över hur mkt den levde om! 9,3x57an är trevlig men tyvärr brukar det vara en del att göra på dom vapnen så totalkostnaden brukar överstiga remingtonens pris.
Publicerat November 5, 201510 yr Författare Och sen vikten, den väger ju inget så den blir lätt att bära