Publicerat November 6, 201510 yr Jag kör Garmin Virbe, nätt och vattentät som den är. Stor av/på knapp så det är lätt att kolla status.
Publicerat November 6, 201510 yr Författare Blir det sevärt på 70m ex stånd på gris? Jag har gopro men dom är värdelösa på över 30m
Publicerat November 6, 201510 yr Där ska du i så fall ha en riktig filmkamera. För du behöver vettig förstoring. Fast ska du ha fördtoring är det fördelaktigt med en som filmar åt dig. Ja du, dedär är en jävligt svår sak o lösa...
Publicerat November 6, 201510 yr Jag kör Garmin Virbe, nätt och vattentät som den är. Stor av/på knapp så det är lätt att kolla status. Hur blir kvaliteten?
Publicerat November 6, 201510 yr Hur blir kvaliteten? Den blir bra. Självfallet inte likt en vanlig habdhållen kamera. Men helt klart bra blir den
Publicerat November 6, 201510 yr Blir det sevärt på 70m ex stånd på gris? Jag har gopro men dom är värdelösa på över 30m På öppet fält och en monstergalt så kommer den precis synas på 70m, tyvärr. Actionkamerorna känns mer hagel.