Publicerat November 9, 201510 yr Mina Federal 210 börjar ta slut, och det verkar som om ingen handlare har hemma . Finns det någon som tipsa om var man kan köpa?
Publicerat November 9, 201510 yr Författare Hur många behöver du? Just nu ca 200 st, men jag köper gärna 2000 st om det är någon som har. Gillar att ha på lager, om det blir en sådan här torka igen.
Publicerat November 9, 201510 yr Om du vill kan du låna det du behöver av mig tills du fått tag på en större mängd. Finns att hämta i Bromma eller så kan vi mötas upp någonstans när det passar
Publicerat November 9, 201510 yr Författare Om du vill kan du låna det du behöver av mig tills du fått tag på en större mängd. Finns att hämta i Bromma eller så kan vi mötas upp någonstans när det passar Topp på det . 200 lånade så det akuta är löst . Men fråga ligger kvar. Var får man tag på dem?
Publicerat November 9, 201510 yr Topp på det . 200 lånade så det akuta är löst . Men fråga ligger kvar. Var får man tag på dem? Inte här uppe broder. Jag har kikat på olika hemsidor till vapenhandlare här uppe men ingen har 210.
Publicerat November 9, 201510 yr Författare Inte här uppe broder. Jag har kikat på olika hemsidor till vapenhandlare här uppe men ingen har 210. Tack i alla fall, Stefan .
Publicerat November 9, 201510 yr Tack i alla fall, Stefan . Här kompis om du har tur. http://staffansvapen.se/handladdning/komponenter/tandhattar/federal-tandhattar/federal-210-large-rifle/ Nu är du skyldig mig en stor tjänst.
Publicerat November 9, 201510 yr Tyvärr ingen skuld . Finns ej i lager X. Attans också. Hur kunde jag missa krysset??? Här då men dom säljer inte online. https://www.torsbohandels.com/artikel/Federal-Std-210-Stor-Gev%C3%A4r-_-Frp-5000st Googlat??? https://www.google.se/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=T%C3%A4ndhatt+Federal+210
Publicerat November 9, 201510 yr DAE, FK-Sport NACKA har tändhattar på lager enligt hemsidan. Raggarö
Publicerat November 9, 201510 yr Författare DAE, FK-Sport NACKA har tändhattar på lager enligt hemsidan. Raggarö Har aldrig hört talas om dem innan, men skall kollas .
Publicerat November 9, 201510 yr Jag har 200st även jag att LÅNA ut, men det känns som vi skulle hjälpas åt att fixa fler?
Publicerat November 9, 201510 yr Har aldrig hört talas om dem innan, men skall kollas . DAE är klart underskattade, iaf om man ska ha lite krut till hagelladdandet. Väl värt en tur dit även för hemmaladdare till gevär även om huvudinriktningen är handeldvapen och IPSC. Annars så hade WB sist jag var där men det var ett tag sedan fyllde på mitt förråd av 210 från WB. En XXL-butik skvallrade inte för länge sedan att de skulle fasa ut Federal sortimentet på TH till förmån för CCI. Ojämna eller inga leveranser var visst orsaken.
Publicerat November 10, 201510 yr Författare WB fick i senaste omgången endast F 215. De har oxå CCI hemma men dem kör jag bara till Laupa hylsor. XXL har tydligen inte bestämt sig än, det kanske blir Fiocci. Men det kanske löser sig med hjälp av en med forist, som förmodligen fixar 5000 st Fed 210 från Torsbo .
Publicerat November 10, 201510 yr Enligt XXL, så har dom Fed 210 i lager här i Götet. Ska upp till Stockholm (Arlanda) i helgen, och skulle kunna ta med mig upp dit.
Publicerat November 10, 201510 yr Författare Enligt XXL, så har dom Fed 210 i lager här i Götet. Ska upp till Stockholm (Arlanda) i helgen, och skulle kunna ta med mig upp dit. Massor av tack för erbjudandet, men det är 5000 st på väg hit nu. Så jag klarar mig ett tag . Men någon annan kanske nappar på ditt erbjudande .
Publicerat November 12, 201510 yr Författare Detta är en populär post. Nu har jag så jag klarar mig ett tag .
Publicerat November 12, 201510 yr Hur fungerar denna i jämförelse med Winchester LRM? Skiljer ju lite i pris.
Publicerat November 12, 201510 yr Nu har jag så jag klarar mig ett tag . DSC_0110.JPG En förtida julklapp från tomten.
Publicerat November 12, 201510 yr Författare Hur fungerar denna i jämförelse med Winchester LRM? Skiljer ju lite i pris. Där kan jag tyvärr inte hjälpa dig, då jag inte har provar Win`s hattat.