Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hjälp Federal 210 var hittar jag?

Featured Replies

Publicerat

Mina Federal 210 börjar ta slut, och det verkar som om ingen handlare har hemma :verymad:  :sad: . Finns det någon som tipsa om var man kan köpa?

Publicerat

Hur många behöver du?

Publicerat
  • Författare

Hur många behöver du?

Just nu ca 200 st, men jag köper gärna 2000 st om det är någon som har. Gillar att ha på lager, om det blir en sådan här torka igen.

Publicerat

Om du vill kan du låna det du behöver av mig tills du fått tag på en större mängd. Finns att hämta i Bromma eller så kan vi mötas upp någonstans när det passar

Publicerat
  • Författare

Om du vill kan du låna det du behöver av mig tills du fått tag på en större mängd. Finns att hämta i Bromma eller så kan vi mötas upp någonstans när det passar

Topp på det :thumbsup: . 200 lånade så det akuta är löst :biggrin: . Men fråga ligger kvar. Var får man tag på dem?

Publicerat

Topp på det :thumbsup: . 200 lånade så det akuta är löst :biggrin: . Men fråga ligger kvar. Var får man tag på dem?

Inte här uppe broder. Jag har kikat på olika hemsidor till vapenhandlare här uppe men ingen har 210.

Publicerat
  • Författare

Inte här uppe broder. Jag har kikat på olika hemsidor till vapenhandlare här uppe men ingen har 210.

Tack i alla fall, Stefan :thumbsup: .

Publicerat
  • Författare

Tyvärr ingen skuld :sad: . Finns ej i lager X.

Publicerat

DAE, FK-Sport NACKA har tändhattar på lager enligt hemsidan.

Raggarö

Publicerat
  • Författare

DAE, FK-Sport NACKA har tändhattar på lager enligt hemsidan.

Raggarö

Har aldrig hört talas om dem innan, men skall kollas :thumbsup: .

Publicerat

Jag har 200st även jag att LÅNA ut, men det känns som vi skulle hjälpas åt att fixa fler?

Publicerat

Har aldrig hört talas om dem innan, men skall kollas :thumbsup: .

DAE är klart underskattade, iaf om man ska ha lite krut till hagelladdandet. Väl värt en tur dit även för hemmaladdare till gevär även om huvudinriktningen är handeldvapen och IPSC.

Annars så hade WB sist jag var där men det var ett tag sedan fyllde på mitt förråd av 210 från WB.

En XXL-butik skvallrade inte för länge sedan att de skulle fasa ut Federal sortimentet på TH till förmån för CCI. Ojämna eller inga leveranser var visst orsaken.

Publicerat
  • Författare

WB fick i senaste omgången endast F 215. De har oxå CCI hemma men dem kör jag bara till Laupa hylsor. XXL har tydligen inte bestämt sig än, det kanske blir Fiocci.

Men det kanske löser sig med hjälp av en med forist, som förmodligen fixar 5000 st Fed 210 från Torsbo :yes: .

Publicerat

Enligt XXL, så har dom Fed 210 i lager här i Götet.  Ska upp till Stockholm (Arlanda) i helgen, och skulle kunna ta med mig upp dit.

Publicerat
  • Författare

Enligt XXL, så har dom Fed 210 i lager här i Götet.  Ska upp till Stockholm (Arlanda) i helgen, och skulle kunna ta med mig upp dit.

Massor av tack för erbjudandet, men det är 5000 st på väg hit nu. Så jag klarar mig ett tag :cool: . Men någon annan kanske nappar på ditt erbjudande :smile: .

Publicerat

Bra att det gick vägen :)

Publicerat

Hur fungerar denna i jämförelse med Winchester LRM?  Skiljer ju lite i pris.

Publicerat

Nu har jag så jag klarar mig ett tag :yes: .

attachicon.gifDSC_0110.JPG

En förtida julklapp från tomten. :thumbsup:

Publicerat
  • Författare

Hur fungerar denna i jämförelse med Winchester LRM?  Skiljer ju lite i pris.

Där kan jag tyvärr inte hjälpa dig, då jag inte har provar Win`s hattat.