Publicerat November 26, 201510 yr Då har den krachat igen, Hundjävlar ( ingen den här gången) . Jag kommer att få en ny tack vare drulle försäkring, självklart mot en självrisk. Men vad fan ska man välja. Är lite sugen på en Cat, men den fick rätt så mycket skit i min tråd på RS. Mina krav: - Inte så jävla stöt känslig . - Det skall gå att ringa . - Sms och mms . - Hyfsad kamera (Krav där är mycket bättre bilder än Urban`s) . - Surf är inte så viktig, sker nästan endast på tråkiga älg pass . - Ingen tegelsten . - Ingen Äppel lur . Kom med förslag, finns min nya lur ? Fan Hajfenan var bra .
Publicerat November 26, 201510 yr Äsch Faxe en äppellur funkar fint [emoji6] Har en iPhone 6:a i ett lifeproof skal som har åkt i golvet och blivit blöt ett otal gånger och den tickar på fint.
Publicerat November 26, 201510 yr Författare Äsch Faxe en äppellur funkar fint [emoji6] Har en iPhone 6:a i ett lifeproof skal som har åkt i golvet och blivit blöt ett otal gånger och den tickar på fint. Ja,du verkar vara bra på att kracha saker . Men någon moral har jag i kroppen, så äpple går fet bort .
Publicerat November 26, 201510 yr Ja,du verkar vara bra på att kracha saker . Men någon moral har jag i kroppen, så äpple går fet bort . Etik och moral är bara för svaga individer [emoji6][emoji74] En annan är kall och beräknande ingenjör och där går känslor bort [emoji6] OBS! Ironivarning!!!
Publicerat November 26, 201510 yr Äsch Faxe en äppellur funkar fint [emoji6] Har en iPhone 6:a i ett lifeproof skal som har åkt i golvet och blivit blöt ett otal gånger och den tickar på fint. Är inte det en tjänstemobil då som Volvo sponsrar dig med?
Publicerat November 26, 201510 yr Är inte det en tjänstemobil då som Volvo sponsrar dig med? Volvo sponsrar minsann inget för mig för jag arbetar på ett annat företag som levererar till Volvo [emoji6]. 6:an är högst privat, betald med hederligt tjänade och skattade riksdaler [emoji74]. Har dock en iPhone 5:a på jobbet men den skulle jag inte få för mig att använd privat då appar mm har restriktioner från högre ort... Förlåt Faxe att vi besudlar din tråd [emoji15]
Publicerat November 26, 201510 yr Volvo sponsrar minsann inget för mig för jag arbetar på ett annat företag som levererar till Volvo [emoji6]. 6:an är högst privat, betald med hederligt tjänade och skattade riksdaler [emoji74]. Har dock en iPhone 5:a på jobbet men den skulle jag inte få för mig att använd privat då appar mm har restriktioner från högre ort... Förlåt Faxe att vi besudlar din tråd [emoji15] Se där ja. Jaja, det måste finnas underlev. också. Ok! En del är hårda på att anv. tjänstemob. privat.
Publicerat November 26, 201510 yr Detta är en populär post. Urbans konstnärliga ådra gällande fotografering går inte köpa för pengar!
Publicerat November 26, 201510 yr Jag har samma problem och behöv av en ny telefon. Min Nokia 5140i börjar haverera så smått efter snart 10 år. Min kravlista är som din fast jag har även kravet att telefonen ska ha knappsats och minus kravet på bra kamera. Ingen smartphone alltså. Men, jag har kikat lite på Runbo. Den är dock smått gigantisk och kan därför också fungera som vapen om man är på det humöret
Publicerat November 26, 201510 yr Jag har samma problem och behöv av en ny telefon. Min Nokia 5140i börjar haverera så smått efter snart 10 år. Min kravlista är som din fast jag har även kravet att telefonen ska ha knappsats och minus kravet på bra kamera. Ingen smartphone alltså. Men, jag har kikat lite på Runbo. Den är dock smått gigantisk och kan därför också fungera som vapen om man är på det humöret Den här borde vara bra för dig Kristin.https://www.netonnet.se/sub/telefon/mobiltelefon/samsung/samsung-xcover-550/221263.9050/
Publicerat November 26, 201510 yr Den här borde vara bra för dig Kristin. https://www.netonnet.se/sub/telefon/mobiltelefon/samsung/samsung-xcover-550/221263.9050/ Just det. Den har jag ju kikat lite på också. Fast recensionerna var inte helt och hållet enbart positiva. Men jag ska ha den i åtanke i alla fall
Publicerat November 26, 201510 yr vi har den på jobbet funkar sisådär lite kasst ljud och ljudnivå på ringsignalen är helt hopplös
Publicerat November 26, 201510 yr Även jag har en vattentät Z3 och den funkar bra - saknar dock Samsungs touchwiz.
Publicerat November 26, 201510 yr Jag är nöjd med min Samsung S5. Vattentålig och med ett skal, Otterbox defender, har den klart många smällar. Jag är mycket bra på att göra sönder saker!
Publicerat December 15, 201510 yr Då har den krachat igen, Hundjävlar ( ingen den här gången) . Jag kommer att få en ny tack vare drulle försäkring, självklart mot en självrisk. Men vad fan ska man välja. Är lite sugen på en Cat, men den fick rätt så mycket skit i min tråd på RS. Mina krav: - Inte så jävla stöt känslig . - Det skall gå att ringa . - Sms och mms . - Hyfsad kamera (Krav där är mycket bättre bilder än Urban`s) . - Surf är inte så viktig, sker nästan endast på tråkiga älg pass . - Ingen tegelsten . - Ingen Äppel lur . Kom med förslag, finns min nya lur ? Fan Hajfenan var bra . Du får kolla pensionärstelefon : www.doro.se/ MVH Alias