Publicerat November 27, 201510 yr Ior har släppt ett nytt kompakt kikarsikte 3-25x50 med nya ned slimmade rattar så jag ska kolla det mer ingående i morgon Mvh.
Publicerat November 27, 201510 yr Äntligen börjar Ior få till utseendet på sina sikten så man slipper ha rattarna kors och tvärs. Mvh Joacim
Publicerat November 27, 201510 yr Hur så dem gamla rattarna ut om dessa är slimmade Jaja många gillar ju stora rattar
Publicerat November 27, 201510 yr Äntligen börjar Ior få till utseendet på sina sikten så man slipper ha rattarna kors och tvärs. Mvh Joacim Är väl inte så stor skillnad mot gamla 3.5-18x50?
Publicerat November 27, 201510 yr Nämenhallå?? Vart är det apstora justerhuset?? Det ser nästan inte ut som ett IORsikte längre...
Publicerat November 27, 201510 yr Nämenhallå?? Vart är det apstora justerhuset?? Det ser nästan inte ut som ett IORsikte längre... Den lilla klumpen glömde jag helt bort
Publicerat November 27, 201510 yr Nämenhallå?? Vart är det apstora justerhuset?? Det ser nästan inte ut som ett IORsikte längre... ..... Och tur är väl det
Publicerat November 27, 201510 yr Kul att de envisas med att använda ett typsnitt som de hittade i en övergiven lägenhet i Pripyat/Tjernobyl
Publicerat November 27, 201510 yr Hur så dem gamla rattarna ut om dessa är slimmade Jaja många gillar ju stora rattarPrecis min tanke...!
Publicerat November 27, 201510 yr Är det lika fin optik som i min 3-18 så kan man leva med stort justerhus. Stora rattar är ALLTID bra
Publicerat November 27, 201510 yr IOR får gärna vara optikens Hummer, snuskhummer för en del av herrarna.