Publicerat November 16, 200619 yr Har kollat runt nu när man ska köpa ny jaktbrallor, och det finns ju en uppsjö!! Men tänkte ändå kolla med er här om ni har några bra tips och råd på bra byxor... Jag går mycket och överallt så riktigt slitstarkt och hållbart ska det va
Publicerat November 16, 200619 yr Itabs skinnbrallor.. Håller kanonbra för taggtråd och annat vasst elände som dödar Gore-Tex byxor.. Mvh!
Publicerat November 17, 200619 yr Jag gillar fjällrävens g1000 tyg. Starkt tyg som andas mycket bra och är sköna att ha på sig. Den enda nackdelen är väl att dom bara klarar en lätt regnskur. Men samtidigt så torkar tyget otroligt fort.
Publicerat November 17, 200619 yr Jag gillar fjällrävens g1000 tyg. Starkt tyg som andas mycket bra och är sköna att ha på sig. Den enda nackdelen är väl att dom bara klarar en lätt regnskur. Men samtidigt så torkar tyget otroligt fort. Jag har ett par fjällräven forest - det kan vara samma tyg som Sajmon tycker är bra. jag triva toppen i mina! Verkligen prisvärda byxor!!! Runt 900 kr.
Publicerat November 18, 200619 yr jag har tuurima men använder använder kronans vadmalsbyxor på 90% av min jakt. dom är jäkligt bra.
Publicerat December 1, 200619 yr när jag går med hund använder jag antingen ett par laksen skinnbyxor eller ett par sweadteam gore-tex byxor med skinn fram...strycktåligast är helt klart skinnbyxorna som även används tilll mycket annat...annars e det laksen vanliga mebranbyxor, pinewood & fjällräven byxor som håller bäst