Publicerat December 18, 201510 yr Luktade lite för nära på sweets koppar solvent. Om någon undrar hur det är och vill prova själv. Gör inte det, ingen höjdare. Det gjorde ont i huvud och näsa.... [emoji31] Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat December 18, 201510 yr Man brukar lukta på starka saker innan man dricker de, vad smakade det?
Publicerat December 18, 201510 yr Författare Valde mellan solvent och öl. Ölen luktar bättre...! Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat December 19, 201510 yr Får också ont i skallen av sweets 7.62... Samma när jag råkar lukta på dämpargaserna efter skytte, brukar blåsa ur gaserna i slutet... /Baner
Publicerat December 20, 201510 yr Doktor, det gör ont när jag gör så här (patienten visar i en udda pose) - jamen låt bli då..........
Publicerat December 23, 201510 yr Får också ont i skallen av sweets 7.62... Samma när jag råkar lukta på dämpargaserna efter skytte, brukar blåsa ur gaserna i slutet... /Baner Jag är konstig som tycker det luktar gott?
Publicerat December 23, 201510 yr Tycker också om lukten av solvent och vapenfett, kanske man är lite skadad? Haha!
Publicerat December 23, 201510 yr http://www.giftinformation.se/kemikalieregister/ammoniak/ Mycket luktar gott men inte Sweets 7,62. Stoppar man ner näsan tillräckligt långt och drar in ordentligt så svider det. Tillräckligt nära tycker inte jag att det luktar gott. Det gör bara ONT!