Publicerat December 21, 201510 yr Dålig magkänsla här, beställt delar till min hagelbock och enl hemsidan fanns prylarna hemma.. Så varför i h-lte tar det så lång tid att få hem dem??
Publicerat December 21, 201510 yr De skickar bara vissa dagar från lagret i USA. Tog lite mer än en vecka för mig att få mina grejer, typ 10 dagar.
Publicerat December 21, 201510 yr I somras fick jag vänta närmare 5-6 veckor på att få hem lagerprylar från dem så de är ju inte supersnabba alla gånger...
Publicerat December 21, 201510 yr Författare Inget svar på mail heller, inte sett ngt telenr heller.. Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat December 21, 201510 yr Det är väl gamla "Midway"? Beställde där och fick vänta bra många veckor, sen blev det problem med något exporttillstånd och bla, bla. Kommer inte ihåg exakt nu men den Ruger-stocken tog väl 2 månader att få hem - och då var det en "lagervara"...
Publicerat December 21, 201510 yr I somras fick jag vänta närmare 5-6 veckor på att få hem lagerprylar från dem så de är ju inte supersnabba alla gånger...Var inte det för att jag satt och höll på grejerna? Inget svar på mail heller, inte sett ngt telenr heller.. Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat December 21, 201510 yr Var inte det för att jag satt och höll på grejerna? ImageUploadedByTapatalk1450697871.594258.jpg Nej, jag hade lagt en egen beställning tidigare som drog ut på tiden. Vår sambeställning gick betydligt snabbare...
Publicerat December 22, 201510 yr Författare Slagstiftet har landat på Arlanda, gått igenom tullen, står på en lastbil på Arlanda och ska köras till Leksand.. Mmm kanske ska göra en liten framstöd på Posten utrikes på jobbet?