Publicerat December 30, 201510 yr Jag uppdaterade halsband T5 och handenhet 320 men nu när jag startar halsbandet ringer det och blinkar rött, nån som vet vad felet är?
Publicerat December 31, 201510 yr Jag vet inte riktigt vad du menar, då 320är handenheten och inget halsband. Tänk dock på att inte hålla inne knappen till t5halsbandet för länge när du startar, för då börjar det blinka konstigt.
Publicerat Augusti 28, 20169 yr Hur gick det för dig fick du till problemet? Jag har fått samma problem i kväll med mitt t5 halsband.
Publicerat Augusti 29, 20169 yr Mitt blinkade rött och pep när jag häll in knappen för länge när jag satte på den. Ett snabbt tryck så fungerade det
Publicerat Augusti 29, 20169 yr På 28 augusti 2016 at 22:14 Patrik sa: Hur gick det för dig fick du till problemet? Jag har fått samma problem i kväll med mitt t5 halsband. Du uppdaterade inte halsbandet på en Mac dator? Det funkar nämligen inte.
Publicerat Augusti 30, 20169 yr 23 hours ago Ante. sa: Du uppdaterade inte halsbandet på en Mac dator? Det funkar nämligen inte. Det var ju det jag gjorde :/ men problemet löstes när jag använde en pc