Publicerat November 20, 200619 yr Jaha, TJT yrvädret har anlänt i hemmet, det är 110% fart precis som sig bör, dammvippan skall avlivas, ungarna jagas och busas med, allt måste kollas. Bilder kommer.....
Publicerat November 20, 200619 yr Jäkla va kul! Jag är såå avundsjuk. Det kanske blir en för mig med till sommaren
Publicerat November 20, 200619 yr Författare Ett litet bekymmer är att ta kort, man får oftast bara ett suddigt streck eller en bit av en svans.....men jag kämpar på
Publicerat November 20, 200619 yr Ett litet bekymmer är att ta kort, man får oftast bara ett suddigt streck eller en bit av en svans.....men jag kämpar på Någon gång måste den väl decka i korgen el. på golvet, så det får väl bli där då.
Publicerat November 20, 200619 yr Härligt! Kul! Grattis! Jag fortsätter att hålla tummarna, men denna gång för att det blir en ny härlig kompis i skogen. mvh. Bert ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Publicerat November 20, 200619 yr Kul Alfie Ser framemot att få läsa och se bilder på yrvädret under denna tråd. Du får väl ta kort när hon sover, om hon nu gör det ;D
Publicerat November 20, 200619 yr Det kan ju va så att när valpen väl sover......ja, då gör väl alfie det också... Eller?
Publicerat November 21, 200619 yr Författare Hedda ger dammvippan stryk! Det är jobbigt att kriga med dammvippor, skönt att vila i saccosäcken.
Publicerat November 21, 200619 yr Äääfaaan du é taskig Alfie > JAG VILL HAAAAA ;D ;D Jäklar vad söt! //Roggman
Publicerat November 21, 200619 yr Författare Sorterade returpapper, Hedda hjälpte till lite.....kolla blicken...."Vem? jag?" Medan jag städade upp röran så passade hon på igen....
Publicerat November 21, 200619 yr Grattis till nya stärnskottet! Kan tänka mig att du ligger på golvet och "tataj så däj lajvitt" med det lilla söta trollet : Mitt "monster" är ca 14 dagar äldre än din, så jag vet hur det är ;D ;D
Publicerat November 28, 200619 yr Vilken skillnad på bara en vecka!!! Ser mindre valpig ut nu... Håll oss presumtiva TJT-köpare uppdaterade! Jag har inte bestämt mig ännu, antingen TJT eller en till border. Jag är lite tveksam till TJT´ns skärpa under jord...Fast en klok TJT borde ju vara Ferarri...Hmmm den som lever får se.. Ha det gott! //Roggman
Publicerat November 28, 200619 yr Härliga bilder Alfie. Hon ser lite vild och tokig ut, men det är ju inget ovanligt bland valpar.
Publicerat November 28, 200619 yr Svart och syndigt ,bedrägligt söt...men skente bedrar sen hornen växt ut efter ett halvår ungeför så blir det nog annat ljud i skällan.