Publicerat Januari 2, 201610 yr Tittar efter en sådan. Vad är ett rimligt pris för en begagnad sådan? Hur lång garanti är det på grejorna?
Publicerat Januari 3, 201610 yr Författare Ingen som kan ge ett tips? En ny kostar 4500 kr inkl 2 års garanti. Utan garanti känns känns det som att 2500-3000 kr är ok. Eller är det driftsäkra saker som inte kostar mycket att laga?
Publicerat Januari 5, 201610 yr Jag har ett G400 liggande, inköpt 2009. Jag gav upp i höstas då mobildata fungerade uruselt på hemmamarken och jag ledsnade på att köra SMS-spårningar. På andra ställen fungerade halsbandet som vanligt. Är du intresserad ? Säljer det billigare än det pris du anger ovan. Jämfört med Garmin banden tycker jag G400 är driftsäkert. Batteriet tar stryk med åren men det får man väl räkna med. Haft bandet på service en gång, då för batteribyte.
Publicerat Januari 6, 201610 yr Författare Jag har ett G400 liggande, inköpt 2009. Jag gav upp i höstas då mobildata fungerade uruselt på hemmamarken och jag ledsnade på att köra SMS-spårningar. På andra ställen fungerade halsbandet som vanligt. Är du intresserad ? Säljer det billigare än det pris du anger ovan. Jämfört med Garmin banden tycker jag G400 är driftsäkert. Batteriet tar stryk med åren men det får man väl räkna med. Haft bandet på service en gång, då för batteribyte. Tack, du har ett PM.