Publicerat Januari 12, 201610 yr Hej nån som vet vad ett Swarovski pvi-2 2 5-10x56 med belysningadapter kan betinga i värde? Är det en bra vakkikare? Mvh.
Publicerat Januari 13, 201610 yr De brukar ligga på ca 10tusen och de är bra. Jag har en PV-N (likadan fast medförstorande riktmedel).
Publicerat Januari 13, 201610 yr Hur är den jämfört mot meopta r1 3-12-56 Meopta är helt okej men det är en markant kvalitetsskillnad till swarrens fördel. /Mike
Publicerat Januari 13, 201610 yr Jag har ett som jag ev ska göra mig av med till förmån med kikarsikte med targetrattar. Mitt sikte har jag haft ca 4 och riktigt nöjd med det enda jag saknar är justering då intressera mig för skytte på längre håll. Sammanfattning grym kikare med riktigt bra skymmningsegenskaper. //Christer
Publicerat Januari 14, 201610 yr Författare Har kollat upp siktet med serienr det heter bara Pv 2,5-10x56 är det medförstorande isåfall och vad ska man ge för ett sånt isåfall?