Publicerat Januari 16, 201610 yr Är ute efter en kleiner münsterländer och har hört att en Robin Morgan i Malmö ska ha en bra kennel, men nu är det tyvärr så att jag inte får tag på honom! Det var väldigt svårt att hitta kontaktuppgifter till honom men har både ringt och mailat på de uppgifter jag faktiskt har hittat (ej säkert att de stämmer) utan något svar... Finns det någon som vet med säkerhet hans kontaktuppgifter och skulle kunna skicka dem till mig? Det finns ju såklart andra kleiner münsterländer kennlar men har hört väldigt bra från den kenneln samt att det ligger väldigt nära till där jag själv bor. /M
Publicerat Januari 16, 201610 yr Kolla tik listan för klm på vorstehklubbens hemsida. Han har en tik med.
Publicerat Januari 16, 201610 yr Bor du här nere så är det väl värt att kolla Danmark också. Urvalet av fågelhundar brukar vara en del större på den sidan gränsen;-)
Publicerat Januari 19, 201610 yr Författare Nu har jag äntligen fått tag på honom med hjälp av @viklund