Publicerat Januari 18, 201610 yr har chans att få tassarna på denna enpetar tingest i kaliber 45-70 kan de vara något måntro?
Publicerat Januari 18, 201610 yr Författare Dansken kul att höra att du är på mitt spår nu var det tydligen så att den inte repiterar ut hylsan helt ur bössan men det borde väll vara något som en nårgorlunda kompetent vapensmed skulle kunna råda bot på? tydligen så ska den i övrigt vara i utmärkt skick å skjuta tätt enligt försäljaren^^
Publicerat Januari 18, 201610 yr Det är nog mer frågan vad en någorlunda kompetent kund är beredd att betala för an av dom oanvända utdragare jag råkar ha liggande...
Publicerat Januari 19, 201610 yr Författare ooh! ja jag håller på att vänta på papperen just nu iaf (han skulle skicka dem med posten) men ja jag är intreserad av att köpa en utdragare av dig ^^ mm nu är jag inte insatt i vad dem bösorna är värda men räcker de med 300 för en utdragare`? räcker de med den slanten så lägg undan en åt mig så får du gärna skicka den när jag fått igenom licens ansökan^^
Publicerat Januari 19, 201610 yr Det var i denna tråd jag tänkte skriva att du ska pröva med en ordentlig rengöring först. Ser du inget som är trasigt eller något mekaniskt fel- då funkar den nog efter rengöringen.. Jag kan inte tänka mig att det har skjutets mycket med den "i onödan"
Publicerat Februari 3, 201610 yr Författare tror inte heller de^^ å nu väntar man på att licensen ska gå igenom :3 *hoppashoppashoppas*
Publicerat Mars 15, 201610 yr Undrar om de tror att det är ett salongsgevär, det är ju ett 1-skotts... Skulle inte bli förvånad! Du har väl inte sökt på avlivning av fällfångst eller liknande?
Publicerat Mars 15, 201610 yr Författare dru nej jag sökte för ändamål jakt men ja det är jue min vanliga tur xp
Publicerat Mars 15, 201610 yr Författare dansken ja att dem inte ansåg bössan lämplig för jakt jag kan inte utröna nå mycke mer av de hela,,, men ja jag låter de hela rinna ut i sanden har varken ork eller pengar att överklaga åt nå håll ^^ men håller tummarna för att min ansökan på en kombibock ska gå igenom som jag skicka in igår en nätt liten sak i kaliber222rem/12 ^^
Publicerat Mars 15, 201610 yr En patron bryr sig inte om vilket enkelskottsvapen den skjuts ur: Fallblock, rullblock, kipplauf eller cylinder. Överklaga omedelbums- ta hjälp av PMT, Vapenägarföreningen, Håkan Spuhr eller Christian N Annars blir det här prejudikat- och då är det ÄNNU ett vapen som är stoppat för gott... Det är allvarliga saker.
Publicerat Mars 20, 201610 yr Måste instämma i kören! Överklaga. Men ta hjälp. Börja tex med att ta reda på om den i oeiginal laddades med röksvagt krut. Jag skulle tro det men tidsmässigt borde det vara på gränsen. Och då kan det vara grunden till ett missförstånd av polisen.
Publicerat Mars 20, 201610 yr Börja inte blanda in något om svartkrut- OM DOM INTE FRÅGAR- krångla inte till något i onödan Men ÖVERKLAGA.. fort.. Inte för bara din egen del, men för alla andras
Publicerat Mars 20, 201610 yr Dansken har rätt i att du skall inte nämna något om svartkrut om inte polisen säger något åt det hållet. Men var betedd med argument om de säger något.