Publicerat Januari 18, 201610 yr Har problem att forumet laggar? har haft de en tid? Någon mer som har de? Riktigt irreterande när man skriver. Har win10. Har inte de problemt någon annanstans. S
Publicerat Januari 19, 201610 yr Går bättre när man använder Chrome än Google som start. Men genom Safari hoppar det lite och citera kan jag inte heller mer än genom Chrome. Varit så ett tag nu för mig.
Publicerat Januari 19, 201610 yr Har haft problem med att det går som sirap i firefox. Det fungerar oklanderligt om man deaktiverar Adobe Flash plugin.
Publicerat Januari 19, 201610 yr Författare Har provat Google crome och Firefox. Och handbromsen verkar i? S
Publicerat Januari 19, 201610 yr Har provat Google crome och Firefox. Och handbromsen verkar i? S Kör FF och det går snabbt men med flashblocker aktiverat. Provat någon av dessa 'appar' i nämnda www läsare?
Publicerat Januari 19, 201610 yr Trodde det var hos mig som det var problem. Riktigt segt och ett "evigt" väntande när man trycker på någon tråd. Kör Google Crome
Publicerat Januari 20, 201610 yr Segar ner datorn enormt mycket kör på Firefox men funkar bra på surfplatta och mobil