Publicerat Januari 24, 201610 yr Vet inte vad jag ska ta mig till med slutstycket på min TC. Minsta lilla vatten så är det blockfryst och går inte att rubba. samma med magasinsspärren. Det går inte att osäkra heller så i värsta fall blir jag tvungen att tina vapnet laddat i bilen då inget går att röra. Använder break free men det hjälper inte. Finns det bättre grejor för att förhindra blockfrysning? Börjar bli så smått less på vapen som inte klarar kyla och snö.
Publicerat Januari 24, 201610 yr är det så att konstruktionen gör att man får vatten på fel ställe lär inget hjälpa letar efter bra smörja , men brunox funkar ok även biltemas 36692 kan man prova
Publicerat Januari 24, 201610 yr Amerikansk patron ur i säker riktning bankar väl lös det mesta...det är kul när det smäller
Publicerat Januari 24, 201610 yr flytta söderut Det är ju det han gjort..... Ända till Umeå!! [emoji3]
Publicerat Januari 24, 201610 yr Det är ju det han gjort..... Ända till Umeå!! [emoji3] Alltid en början
Publicerat Januari 24, 201610 yr Författare Amerikansk patron ur i säker riktning bankar väl lös det mesta...det är kul när det smäller Tyvärr så funkar inte det heller om säkringen fryser fast och jag fick testa den varianten på en bäverjakt från kanot då vatten droppat från dubbelpaddeln på bössan och frusit ihop den fullständigt. flytta söderut Nä ska jag söderut kommer det att vara klösmärken i asfalten över stenbron då jag försöker hålla mig kvar.
Publicerat Februari 8, 201610 yr Författare Fungerade rätt bra med Biltemas supersmörja. Gick då att göra patron ur trots att jag fått snö som rasat från träden i slutstycket. Gick lite trögt men inte blockfruset.