Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jakt på torsdag?

Featured Replies

Jag och bollnäsviktor var planerade för jakt på torsdag i roslagen, men det visade sig att våran jaktvärd glömt att ta ledigt från jobbet.....!! [emoji34] [emoji34] [emoji34] [emoji45]

Tänkte slänga ut en blänkare om det är någon som har behov av en dedikerad och en värdelös passkytt på torsdag i mälardalslänen, eller söder om liggande områden.....??[emoji6]

Mvh Urban

Annars har jag en ledig trädkoja?

  • Author

Kanske något för den dedikerade.......

Knappast något för den värdelöse......[emoji6]

Lockteam?

  • Author

Vem ska locka och vem ska bomma? [emoji3] [emoji3]

I och med att du aldrig bommar så bör det vara solklart.

  • Author

Det var ju fram till igår det! [emoji6]

Snackade just med bollnäs..... Han var mer sugen på tureholm än trädkojepursch i tobo....!![emoji47]

Tror det var för att jag lovade att bjuda på en pilsner i jaktkojan! [emoji6]

Har ni nån snö kvar i Trosa?

  • Author

Tror tyvärr inte det..... Bollnäs får helt enkelt jobba halvdag, så kör vi i skymningen....

Om det inte dyker upp något erbjudande!!? [emoji6]

Ja kanske om ni pallar att åka en bit?

Nu hann grismäster före, det går aldrig att trumfa.

  • Author

Ja kanske om ni pallar att åka en bit?

Klart vi gör....... Det var ju till dina krokar vi skulle från början! [emoji6]

Jobba du i stället, det är skit kul :yes: .

  • Author

Ja kanske om ni pallar att åka en bit?

Hej Magnus!

Hur ser det ut inför morgondagen?

Viktor sitter och skakar av jaktlust, så blir det aktuellt kommer vi mer än gärna!

Jag har slarvat bort ditt nr, men du kan ringa mig på 0730910061

Mvh Urban

Oj då......trodde jag skickade som pm![emoji47]

I

  • 2 months later...

Blev en väldigt bra torsdag endå ;) eller hur Urban?

Skickat från min E6653 via Tapatalk

  • Author

Jag fick ju fira iaf![emoji1]

Jag fick ju fira iaf![emoji1]

Haha jajjemen [emoji5]

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.