Publicerat Januari 26, 201610 yr Jag och bollnäsviktor var planerade för jakt på torsdag i roslagen, men det visade sig att våran jaktvärd glömt att ta ledigt från jobbet.....!! [emoji34] [emoji34] [emoji34] [emoji45] Tänkte slänga ut en blänkare om det är någon som har behov av en dedikerad och en värdelös passkytt på torsdag i mälardalslänen, eller söder om liggande områden.....??[emoji6] Mvh Urban
Publicerat Januari 26, 201610 yr Författare Kanske något för den dedikerade....... Knappast något för den värdelöse......[emoji6]
Publicerat Januari 26, 201610 yr Författare Det var ju fram till igår det! [emoji6] Snackade just med bollnäs..... Han var mer sugen på tureholm än trädkojepursch i tobo....!![emoji47] Tror det var för att jag lovade att bjuda på en pilsner i jaktkojan! [emoji6]
Publicerat Januari 26, 201610 yr Författare Tror tyvärr inte det..... Bollnäs får helt enkelt jobba halvdag, så kör vi i skymningen.... Om det inte dyker upp något erbjudande!!? [emoji6]
Publicerat Januari 26, 201610 yr Författare Ja kanske om ni pallar att åka en bit?Klart vi gör....... Det var ju till dina krokar vi skulle från början! [emoji6]
Publicerat Januari 27, 201610 yr Författare Ja kanske om ni pallar att åka en bit?Hej Magnus! Hur ser det ut inför morgondagen? Viktor sitter och skakar av jaktlust, så blir det aktuellt kommer vi mer än gärna! Jag har slarvat bort ditt nr, men du kan ringa mig på 0730910061 Mvh Urban Oj då......trodde jag skickade som pm![emoji47] I
Publicerat April 4, 201610 yr Blev en väldigt bra torsdag endå eller hur Urban? Skickat från min E6653 via Tapatalk
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.