Publicerat Januari 31, 201610 yr Är det nån som testat dessa, som kan ge sin åsikt? Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Januari 31, 201610 yr Japp, haft dom ofta på jakten, när det varit över nollan. Skapliga byxor, MEN, stretchområdena är kalla, så du vet. Men som hundförare funkar dom.
Publicerat Januari 31, 201610 yr Författare Japp, haft dom ofta på jakten, när det varit över nollan. Skapliga byxor, MEN, stretchområdena är kalla, så du vet. Men som hundförare funkar dom. Ok. Men det är väl som de flesta "fritidsbyxor" liknande Lundhags och Haglöfs, eller skiljer de sig åt från andra? Hur är dom i storlek? Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Januari 31, 201610 yr Ok. Men det är väl som de flesta "fritidsbyxor" liknande Lundhags och Haglöfs, eller skiljer de sig åt från andra? Hur är dom i storlek? Skickat från min iPhone med Tapatalk Dom är billigare, och jag räknar inte med att dom håller 2 jaktår. Men, dom är sköna, och nu vet jag hur nästa byxa ska vara lite bättre utformad. Så, helt klart prisvärda. ska dock sägas att jag gav ~600kr för dom på en drive.. Storleken , "normal" , jag gillar inte sladder, dom är rätt ok "tysta", såvida du inte gnuggar benen emot varandra. Redigerad Januari 31, 201610 yr med lindgren