Publicerat Januari 31, 201610 yr ska prova något annat och det blir gärna runt den vikten normal jaktkula, icke helkoppar något som är stabil i djurkroppen helst vettig bc , men bra verkan förslag?
Publicerat Februari 1, 201610 yr Interbond. Oryx (dock tämligen kasst BC på den senare). A-frame (om du vill ha en kula som ofta går som tåget genom viltet dvs sällan avviker)
Publicerat Februari 1, 201610 yr Kör Interbond i 165 gr med gott resultat. Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Februari 1, 201610 yr Sedan har du även Lapua Mega men hittar bara 150 gr o den håller ihop väldigt bra o ger genomslag.
Publicerat Februari 1, 201610 yr Författare a frame är något jag missat när jag kollade runt, kan vara värt att fundera på åsikter om sierra gameking? oryxen har jag sett allt får många vinklingar med så den går bort
Publicerat Februari 1, 201610 yr Körde scirocco ll i 308... Sjukt imponerad av precision å verkan i djurkropp (älg) älgarna dog bra , ingen blodsprängning runt sårkanal hittade en kula som gått genom halspelaren på en stor tjur å perfekt svamp som inte såg ut åtappa många grain i vikt Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Februari 2, 201610 yr a frame är något jag missat när jag kollade runt, kan vara värt att fundera på åsikter om sierra gameking? oryxen har jag sett allt får många vinklingar med så den går bort Då är det väl dags att du kollar upp A-frame. Då behöver du inte testa någon annan kula.