Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Grytpejl, handenhet

Featured Replies

Publicerat

Hej, ska införskaffa en grytpejl och det är redan klart att det blir bellman & flint halsband. Men vilken handenhet rekomenderar ni som testat?

Står mellan bellman & flints egna 1900 samt mammut element barryvox. Vilken rekomenderar ni och är båda handenheterna tyst eller piper de?

Tack

Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk

Publicerat

Klr barryvoxen själv och gillar den skarpt. Avstängnibg kan va lite jobbig när den är full med jord. Men det är ett ganska ovesentligt problem då den kan va på i evigheter utan o döda batterierna.

Inte testat bellmans egna handenhet men bara hört gott om den likaså.

Publicerat
  • Författare

Klr barryvoxen själv och gillar den skarpt. Avstängnibg kan va lite jobbig när den är full med jord. Men det är ett ganska ovesentligt problem då den kan va på i evigheter utan o döda batterierna.

Inte testat bellmans egna handenhet men bara hört gott om den likaså.

Tack för svar, känns som vilket som då med andra ord. Är det ljud på mammuten och går det isf stänga av?

Publicerat

Tack för svar, känns som vilket som då med andra ord. Är det ljud på mammuten och går det isf stänga av?

Ja vilketsom borde funka till full belåtenhet.

Japp de är ljud på den. Hur man stänger av veg jag ej. Jag kör fortfarande på "nybörjarinställningen" där den sköter det mesta.

Ska skicka min på översyn o lite uppputsning nu i vår. Den är lite repig efter 3 år ganska brutalt användande. Fullt fungerande o oförskåmt bra skick om man ser till hur jqg använt den :)

Publicerat

Har mammut, funkar strålande!

Publicerat
  • Författare

Ja vilketsom borde funka till full belåtenhet.

Japp de är ljud på den. Hur man stänger av veg jag ej. Jag kör fortfarande på "nybörjarinställningen" där den sköter det mesta.

Ska skicka min på översyn o lite uppputsning nu i vår. Den är lite repig efter 3 år ganska brutalt användande. Fullt fungerande o oförskåmt bra skick om man ser till hur jqg använt den :)

Lpter som att den är stryktålig. Och det gillas! Sedan ser den behändigare ut än B&F, det är den enda jag hållit i. Och den är som en liten tegelsten. Bättre pris på mammuten också så det får väl bli en sådan. Tack för hjälpen.

Publicerat

Har för mig en bekant körde över din bellman handenhet o den funkade fortfarande ( om än lite mörbultad ). Så bägge tål tydligen en hel del :)