Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Easyhunt dog tracker

Featured Replies

Publicerat

Någon som prövat denna nya pejl? Liten till storlek och skulle fungera ypperligt som komplement till garmin astro. Går tydligen att sätta fast på garmins halsband.

Har rävstövare som gärna sticker iväg, på nära håll fungerar ju astron lysande men om det sticker iväg och hunden inte syns till eller det händer något kan det ju vara bra att kunna ta fram den. Samt att den har skallräknare, ringer upp och lyssnar.

Eller ör det bättre att komplettera med ytterligare en pejl? Ex swepoint?

Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk

Publicerat

Den är väl inte IP klassad?!

Publicerat
  • Författare

Den är väl inte IP klassad?!

Enligt hemsidan ska den vara IP67 klassad.

Publicerat
  • Författare

Men hur gör ni med rävstövare, kör ni två pejlar. En runt hals, en i väst. Vill gärna fortsätta ha Astron då det 90 % av tiden håller sig inom dess radie. Det är de sista 10 % som jag skulle vilja täcka upp. Men främst om något skulle hända så har man en back up. Men samtidigt vill jag inte hänga på hunden hur mkt som helst.

Publicerat

Kör Garminen i väst och swepoint runt halsen. Förut bara på Jämtarna men nu även på Drevern då den tappade västen nu i vinter och var "försvunnen" i några timmar! Sen är ju swepoint bra för man ser ju om hunden skäller. Tycker nog kartan är strået vassare i swepointen särskilt om man har en stor telefon.

Publicerat
  • Författare

Kör Garminen i väst och swepoint runt halsen. Förut bara på Jämtarna men nu även på Drevern då den tappade västen nu i vinter och var "försvunnen" i några timmar! Sen är ju swepoint bra för man ser ju om hunden skäller. Tycker nog kartan är strået vassare i swepointen särskilt om man har en stor telefon.

Just de, låter ju lovande. Är det den vanliga swepoint dogps du har. Hur funkar den riktigt. Är det en app man laddar ner i mobilen och behövs ett särskilt sim-kort till halsbandet. Är inte så hemma på dessa "telefonpejlar" då jag bara haft garmin i alla år.

Publicerat

Precis kan vara lite meck att få igång halsbandet, annars lirar det på bra. Funkar inte med ifån-telefoner!

Sen kan du gå in på en dator och ladda hem dina spår på hunden till google earth. Så ser du var räven har sprungit!

Publicerat
  • Författare

Vad är de största skillnaderna mella swepoint och tracker. Står mellan dessa. Det gäller tracker g500 mot swepointen.