Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pfanner Gladiator

Featured Replies

Publicerat

Måste köpa nya huggarbyxor eftersom dom gamla klipptes sönder i våras.. Är inne på Pfanners Gladiator, nån som har några erfarenheter av dom och vet vart man hittar dom till bäst pris? [emoji3]

Mnv Erik

Skickat från min D5803 via Tapatalk

Publicerat

Kostar runt 1600kr på skogmarken

Skickat från min D6603 via Tapatalk

Publicerat

Här har du en länk http://www.skogsmarken.com/och Fredrik är mycket trevlig :thumbsup:

Publicerat

Måste köpa nya huggarbyxor eftersom dom gamla klipptes sönder i våras.. Är inne på Pfanners Gladiator, nån som har några erfarenheter av dom och vet vart man hittar dom till bäst pris? [emoji3]

Mnv Erik

Har kört Pfanners huggarkläder sedan 2008 och är fortfarande supernöjd med både komforten och slitstyrkan (har Kevlar Extreme huggarbyxor och deras huggarjacka).

Försöker göra allt utom slutavverkning i egen skog, så de används en del årligen. Jag är fortfarande inne på första uppsättningen huggarkläder så det blir Pfanner nu igen när det börjar dra ihop sig till att köpa en ny uppsättning huggarkläder (denna gång blir det nog Gladiator-modellen på byxorna).

Farsgubben köpte Gladiator-byxorna på Elmia i somras och har använt dem rätt flitigt på sin fastighet nu i vinter och han verkar också nöjd hittills.

Att dina gamla huggarbyxor blev sönderklippta låter lite oroväckande - det låter som ambulanspersonalens/akutens rutiner...

MVH

Alias

Publicerat
  • Författare

Här har du en länk http://www.skogsmarken.com/och Fredrik är mycket trevlig :thumbsup:

Tack å bock [emoji120] [emoji135]

Publicerat
  • Författare

Har kört Pfanners huggarkläder sedan 2008 och är fortfarande supernöjd med både komforten och slitstyrkan (har Kevlar Extreme huggarbyxor och deras huggarjacka).

Försöker göra allt utom slutavverkning i egen skog, så de används en del årligen. Jag är fortfarande inne på första uppsättningen huggarkläder så det blir Pfanner nu igen när det börjar dra ihop sig till att köpa en ny uppsättning huggarkläder (denna gång blir det nog Gladiator-modellen på byxorna).

Farsgubben köpte Gladiator-byxorna på Elmia i somras och har använt dem rätt flitigt på sin fastighet nu i vinter och han verkar också nöjd hittills.

Att dina gamla huggarbyxor blev sönderklippta låter lite oroväckande - det låter som ambulanspersonalens/akutens rutiner...

MVH

Alias

Fick en vinsch i ryggen när vi skulle fälla en ek.. Men va på benen efter ett litet tag igen [emoji3]