Publicerat Februari 8, 201610 yr Måste köpa nya huggarbyxor eftersom dom gamla klipptes sönder i våras.. Är inne på Pfanners Gladiator, nån som har några erfarenheter av dom och vet vart man hittar dom till bäst pris? [emoji3] Mnv Erik Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Februari 8, 201610 yr Kostar runt 1600kr på skogmarken Skickat från min D6603 via Tapatalk
Publicerat Februari 8, 201610 yr Här har du en länk http://www.skogsmarken.com/och Fredrik är mycket trevlig
Publicerat Februari 8, 201610 yr Måste köpa nya huggarbyxor eftersom dom gamla klipptes sönder i våras.. Är inne på Pfanners Gladiator, nån som har några erfarenheter av dom och vet vart man hittar dom till bäst pris? [emoji3] Mnv Erik Skickat från min D5803 via Tapatalk Har kört Pfanners huggarkläder sedan 2008 och är fortfarande supernöjd med både komforten och slitstyrkan (har Kevlar Extreme huggarbyxor och deras huggarjacka). Försöker göra allt utom slutavverkning i egen skog, så de används en del årligen. Jag är fortfarande inne på första uppsättningen huggarkläder så det blir Pfanner nu igen när det börjar dra ihop sig till att köpa en ny uppsättning huggarkläder (denna gång blir det nog Gladiator-modellen på byxorna). Farsgubben köpte Gladiator-byxorna på Elmia i somras och har använt dem rätt flitigt på sin fastighet nu i vinter och han verkar också nöjd hittills. Att dina gamla huggarbyxor blev sönderklippta låter lite oroväckande - det låter som ambulanspersonalens/akutens rutiner... MVH Alias
Publicerat Februari 8, 201610 yr Författare Här har du en länk http://www.skogsmarken.com/och Fredrik är mycket trevlig Tack å bock [emoji120] [emoji135] Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Februari 8, 201610 yr Författare Har kört Pfanners huggarkläder sedan 2008 och är fortfarande supernöjd med både komforten och slitstyrkan (har Kevlar Extreme huggarbyxor och deras huggarjacka). Försöker göra allt utom slutavverkning i egen skog, så de används en del årligen. Jag är fortfarande inne på första uppsättningen huggarkläder så det blir Pfanner nu igen när det börjar dra ihop sig till att köpa en ny uppsättning huggarkläder (denna gång blir det nog Gladiator-modellen på byxorna). Farsgubben köpte Gladiator-byxorna på Elmia i somras och har använt dem rätt flitigt på sin fastighet nu i vinter och han verkar också nöjd hittills. Att dina gamla huggarbyxor blev sönderklippta låter lite oroväckande - det låter som ambulanspersonalens/akutens rutiner... MVH Alias Fick en vinsch i ryggen när vi skulle fälla en ek.. Men va på benen efter ett litet tag igen [emoji3] Skickat från min D5803 via Tapatalk