Publicerat Februari 10, 201610 yr Jo, det är så att valpen på knappa året (som inte var några som helst problem att få rumsren) har ett olyckligt attribut. Han verkar lida av någon slags affektinkontinens. När man kommer hem så blir han superglad, gnyr och viftar på svansen, men kissar också ner sig. Verkar inte märka att det händer,så man kan ju inte direkt skälla ut honom för det... Förutom att försöka minska stimuli när man kommer hem så han stirrar upp sig mindre, har ni några tips om vad mer som kan göras? Trodde att det var något han skulle växa ur, men man vill ju gärna skynda på processen...
Publicerat Februari 10, 201610 yr Antingen växer han ifrån det eller så har den det resten av livet. Chansen finns, och det vet jag med garanti eftersom min sexårige beagle gör det.
Publicerat Februari 10, 201610 yr Syrrans hund läcker. För att undvika det så måste man ignorera hunden när man kommer dit och släppa ut henne för en kiss innan man hälsar
Publicerat Februari 11, 201610 yr Min breton gjorde så fram till nästan 2 års ålder. Slutade över natten typ. Håll ut!
Publicerat Februari 11, 201610 yr kan vara en typ av urinvägsinfektion oxå min föredettas hund gjorde oxå så