Publicerat November 22, 200619 yr Hej på er alla ! I morogn ska jag åka och ta hem valpen till sitt nya ställe. Det är en Bayersk Viltspårhund. En tik som ska flytta in med mig sambon och min Kopov. Kommer med mer och bilder på den när den är hemma. Ha det Schenan
Publicerat November 23, 200619 yr Blir kul att se bilder på valpen. Bayersk viltspårhund verkar vara en intressant ras
Publicerat November 24, 200619 yr Författare HMMMMMM hur ska man göra för att infoga en bild......bilden är för stor.....HJÄLP ??? ??? ???
Publicerat November 25, 200619 yr HMMMMMM hur ska man göra för att infoga en bild......bilden är för stor.....HJÄLP ??? ??? ??? Öppna bilden i fast Paint sen Bild/Ändra storlek. Så krymper du bara ner den.
Publicerat November 25, 200619 yr Författare Här kommer en bild på min nya hund. Kopoven har vart lite grinig mot valpen men nu börjar det släppa och det går i 100 nu, dom leker tills dom kroknar. Det är en tuff liten tik, så det ska bli kul och se vad det blir av henne. Ha det Schenan
Publicerat November 25, 200619 yr Den är ju riktigt söt, fast det inte är en eng. setter. Grattis och lycka till med nyförvärvet, och jag hoppas att Ni får många fina timmar ihop i skogen!