Publicerat Februari 18, 201610 yr Det var tragiskt! Har handlat av dom marginellt. Det var en anrik vapenaffär.
Publicerat Februari 18, 201610 yr vart går alla deras fina vapen? men dom har väl plockat ut godbitarna
Publicerat Februari 18, 201610 yr Jag har skickat efter lite grejer och det har alltid vart trevligt och man fick grejer och ett inbetalningskort Just nu ångrar jag mig att jag inte köpte en ny kolv till min Brovning 425 sist, dom hade många med nån skönhetsdefekt Repa e dyl sånt som jag skiter blankt i .. / P
Publicerat Februari 18, 201610 yr Själva butiken köptes väl loss från Gyttorp för något/-ra år sen, och tycker det bara varit skyltar om REA var gång man kört förbi. Verkstaden borde väl fortfarande till höra Gyttorp, vill minnas uppdelning var så då buiken såldes! Stod ju i tidningen att rörelsen så frisk ut och det var andra orsaker som låg bakom konkursen, kan det vara polisens handläggningstider??
Publicerat Februari 18, 201610 yr Själva butiken köptes väl loss från Gyttorp för något/-ra år sen, och tycker det bara varit skyltar om REA var gång man kört förbi. Verkstaden borde väl fortfarande till höra Gyttorp, vill minnas uppdelning var så då buiken såldes! Stod ju i tidningen att rörelsen så frisk ut och det var andra orsaker som låg bakom konkursen, kan det vara polisens handläggningstider?? F. d. Volvo-vd:n Sören Gyll var väl ägare i den.
Publicerat Februari 18, 201610 yr Lätt överetablering av handlare i närområdet så någon måste ge sig till slut..
Publicerat Februari 19, 201610 yr Författare Enligt ägaren är det polisens handläggningstid som är en stor del av orsaken. Vapen för 600 000 ligger och väntar.
Publicerat Februari 19, 201610 yr Enligt ägaren är det polisens handläggningstid som är en stor del av orsaken. Vapen för 600 000 ligger och väntar. Ja, det är tufft för många vapenhandlare idag med dessa långa handläggningstider.
Publicerat Februari 19, 201610 yr 600 000 är dock inte mycket om man jämför med de stora. Ta torsbos lager så kan du nog dubbla det och lägga till en nolla...
Publicerat Februari 20, 201610 yr 600 000 är dock inte mycket om man jämför med de stora. Ta torsbos lager så kan du nog dubbla det och lägga till en nolla... Ja men tillhör man inte dom stora så kan nog 600.000kr vara rätt påfrestande för företagets ekonomi.