Publicerat November 23, 200619 yr Måste få visa vad jag och farsgubben gjorde år Baikal kolven idag ;D Vart riktigt bra och vart mycket nöjd.
Publicerat November 23, 200619 yr det såg inte så dumt ut har gjort det själv på min valmet det blev ok. vad är det för studsare man ser på bilden har du gjort den stocken själv. den så väldigt annorlunda ut.
Publicerat November 23, 200619 yr Kindstödet ser ruskigt bra ut på Baikalen men... men....kolven på studsaren kan bara inte vara skön att skjuta med,det måste finnas någon märklig förklaring till den utformningen. /Micke
Publicerat November 24, 200619 yr Författare Kolven på studsaren är gjord av min far. Han fick nån idé att göra nått annorlunda som skulle passa bra och kännas skön så den blev så... Mr Mauser den är ruskigt skön att skjuta med. Ska tilläggas att de är en Krico 22WM
Publicerat December 7, 200619 yr Är det justerbart eller fast kindstöd på baikalen? Detaljbilder kanske? // Kruger
Publicerat December 7, 200619 yr Finns det någit som känns obekvämt att skjuta med i 22 WM? :- Hur ser 6,5 an ut är det samma futiuristiska design på den? Men Baikalen blev snygg! /H
Publicerat December 8, 200619 yr Författare Finns det någit som känns obekvämt att skjuta med i 22 WM? :-Hur ser 6,5 an ut är det samma futiuristiska design på den? Men Baikalen blev snygg! /H 22 Wm är en jättefin småviltsbössa. Enda nackdelen är att den smäller högt. Men gänga dit en ljuddämpare så gör det susen! Sen finns det mycket roliga skott till den! (+). 6,5:an har redan så fin kolv (valnöt) så den vill jag inte byta. Kruger mer detaljerade bilder kommer. Senaste kolven : http://forum.robsoft.nu/album_pic.php?pic_id=4524