Publicerat Februari 26, 201610 yr Hej det här kanske inte riktigt här hit men tänkte kolla ändå. Jag går andra året på Jakt & Viltvård på Ökanskolan och ska ha praktik här framåt våren så därför tänkte jag kolla efter lite förslag på jaktpraktikplatser. Kom gärna med förslag som ligger nära Eskilstuna men platser som ligger i Sörmland uppskattas också.
Publicerat Februari 26, 201610 yr Det finns ju hur mycket som helst att välja på![emoji6] Vad är det du vill syssla med?
Publicerat Februari 27, 201610 yr Författare Jo ja vet att folk säger att det finns jätte mycket bra praktikplatser men tyvärr har jag själv inte så bra koll på va som finns så det var därför jag tänkte att man kan ju lika gärna fråga och få lite tips . Vill syssla lite av varje t.ex. stycka,flå, utfodra till viltet, fixa pass och bygga jakttorn med mera. Allt som har med viltvård att göra i princip
Publicerat Februari 27, 201610 yr Öknaskolan då har du nära till sjösagård. Va där när den tiden va inne för en själv o plugga. Bra gods o han som skötte hand om jakten. Johan hette han nog, va en riktigt bra kille