Publicerat Mars 3, 201610 yr Hej allesamman! Jag är en 43-årig pojkvasker från Borås som precis tagit min jägarexamen, och väntar just nu på att få mina första licensansökningar godkända, så jag kan börja träna mitt skytte. Herregud va tiden långsamt! :-) Har ingen tidigare erfarenhet av jakt men fiske och friluftsliv har alltid tagit stor del av min tid. Är engarerad i brukshundsklubb och har en rottweiler som spårat elitklass och nog ska få göra comeback som eftersökshund om allt vill sig väl. Om det finns någon Boråsare här är ni mer än välkomna att ge tips och ideer om var och hur jag kan få in en fot i jaktens värld. Är väl medveten om att det är nu som den riktiga lärotiden börjar. Jag tänkte gå med i FOK skytteförening då jag bor ett stenkast därifrån, någon som vet något om klubben?
Publicerat Mars 3, 201610 yr Välkommen, hoppas att du alltid håller denna tid . För att det är ensamt med bara jonsson och jag här på morgonen . Boråsarna har väl regnat bort .
Publicerat Mars 3, 201610 yr Detta är en populär post. Som du förstår så är båda ovanstående medlemmar i "oj, min blåsa är full igen ligan". Men de är pigga annars. Välkommen!
Publicerat Mars 3, 201610 yr Välkommen. Vore kul att höra vid tillfälle hur han jobbar med spår - just den biten av hundträning ligger mig varmt om hjärtat. Uppfödaren till vår Bayrare hade en Rottie och mina föräldrar har haft. Det är fina hundar.
Publicerat Mars 3, 201610 yr Välkommen, hoppas att du alltid håller denna tid . För att det är ensamt med bara jonsson och jag här på morgonen . Boråsarna har väl regnat bort . jag har ju flutit iväg lite här o där. Innanför o en gång utanför landets gränser. Tur att man alltid har sett till att man har bott på hög höjd.
Publicerat Mars 3, 201610 yr Författare Som du förstår så är båda ovanstående medlemmar i "oj, min blåsa är full igen ligan". Men de är pigga annars. Välkommen! Haha. på det viset . Själv jobbar jag natt och har turen att kunna surfa runt på arbetstid