Publicerat Mars 3, 201610 yr Någon på denna sida lär väl veta lite mer om den nya Tikka t3 dödare? Antar väl att den kommer skjuta som en sauer. Någon som fått reda på nå nytt?
Publicerat Mars 3, 201610 yr Kommer nog en hel del info nu till helgen, då IWA startar. Det ryktas ju också om en ny Tikka-modell... T3 xx eller rent av en T4.. /Må
Publicerat Mars 3, 201610 yr Författare Kommer nog en hel del info nu till helgen, då IWA startar. Det ryktas ju också om en ny Tikka-modell... T3 xx eller rent av en T4. /Må Åfasen!! Blir att hålla koll till helgen då!
Publicerat Mars 3, 201610 yr Författare All estetik går i cirklar, kunde vara en Heym från sent 70-tal.Hur menar du nu?
Publicerat Mars 4, 201610 yr Hur menar du nu? Rent utseendemässigt, schnabel och rak kolv kom på SR 20 rätt tidigt. Sako bavarian är ju en annan SR 20 klon utseendemässigt. Sen är väl detta en modernare konstruktion i mångt och mycket än de 35 åriga Heymar jag slänger mig med, säkert en riktigt bra bössa.
Publicerat Mars 4, 201610 yr Rent utseendemässigt, schnabel och rak kolv kom på SR 20 rätt tidigt. Sako bavarian är ju en annan SR 20 klon utseendemässigt. Sen är väl detta en modernare konstruktion i mångt och mycket än de 35 åriga Heymar jag slänger mig med, säkert en riktigt bra bössa. Ligger en helstockare på blocket i 308 win...
Publicerat Mars 4, 201610 yr Författare Rent utseendemässigt, schnabel och rak kolv kom på SR 20 rätt tidigt. Sako bavarian är ju en annan SR 20 klon utseendemässigt. Sen är väl detta en modernare konstruktion i mångt och mycket än de 35 åriga Heymar jag slänger mig med, säkert en riktigt bra bössa.Okej ja! Är väl exakt lika med sauer 101, den är väl byggd på en sauer 90 (cg3000).
Publicerat Mars 4, 201610 yr Snygg, kan nog bli en tuff konkurrent till Tikka. Om den inte blir för dyr.
Publicerat Mars 4, 201610 yr Författare Var väl inte mycket skillnad på den och en vanlig Tikka t3? Speciellt inte när man kan köpa alla tillbehör som t3x hade iaf....