Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Denna ständiga musik

Featured Replies

Publicerat

Man är uppvuxen med en rullande LP/CD skiva i bakgrunden. :wub:

Men vi har som sagt tycke som baken på en kastrerad hanhund. Gillar vi det eller inte? :D

Lite skoj för min del som tycks fastnat i glamrockens härliga era. Mina favoritsångare och favoritgrupper är FORTFARANDE

Scorpions och Whitesnake. Ibland  känner man sig som en riktig fossil :blush: David Coverdales härliga snuskstämma och Klaus Meines nästan änglaröst :yes:  Låtarna de levererat genom åren i sina respektive grupper, har skänkt mig både rytm och svepande hårman :D Rock i mitt tycke, då den är som bäst. :thumbsup: 

Smaken är som sagt som baken, men vad er " röst i natten", gruppen med stort G??  

Publicerat
Publicerat

Gruppen med stort G är många men om jag måste välja ut någon/några så är det AC DC och framförallt Ramones :-)

Publicerat

Musiken som alltid har rullat hemma o i bilen är gammal hederlig rock från 50- & 60-talet & country . :thumbsup:

Publicerat

Slayer,Venom,Maiden,OZZY,DIO Motörhead Kreator, Holly Moses, Overkill, Destruction, Anthrax,Exodus,Megadeth,Black Sabbath alla sångare , King Diamond. Dimmu borgir,Satyricon, Mercyful Fate,Scorpions,Mötley Crue, Hellowwen, Doro,Lita ford Girlschool.Nightwish,Gamma Ray, Tankard och Sodom.

Det är några av banden jag älskar men finns mer grupper oxå har väl snart 1000 skivor både vinyl och CD har en hel del kassetter. Köper väl i snitt tre till 4 skivor i månaden och då är det Metal. Framför allt Thrash och Black Metal. Kan även höra på Oi! och Punk.

• 4 months later...
Publicerat

Jag har alltid haft musik på. Allt från acdc till klassiskt. Alltid hamnat tillbaka till kiss och acdc. Men allt oftare vill jag ha tyst kring mig. Då menar jag TYST! Ingen radio. Inga telefoner. Inga larm. Inga spel. Kanske däremot ungarnas smågnabb. Radion går fetbort. I synnerhet Swix megafon eller vad de svärande troglodyterna kallar sin kanal. P1 sänder bra program har jag upptäckt. Är det en 50 årskris på g?

Publicerat

Nej, så var det inte för mig! Har radio på från det man stiger upp tills man går o lägger sig om man inte ser på dumburken för stänger jag av radion. Ingen bakgrundsmusik när man ser på burken.

Naturmorgon i P1 på lördag bl. a.

Publicerat

Du låter lite som min far. Han har 14 radioapparater på i allaolika rum och verkstäder. Men jag undrar om han lyssnar....