Publicerat Mars 10, 201610 yr Författare Är ju fasen långt bort i hotaheiti!Seså, växla ner och kör om så går det i ett nafs.
Publicerat Mars 11, 201610 yr Jag hoppas att det är fler utställare iår, från fler butiker.. typ norröna, utebutiken eller liknande..
Publicerat Mars 11, 201610 yr Författare Jag hoppas att det är fler utställare iår, från fler butiker.. typ norröna, utebutiken eller liknande..Tyvärr..Var där idag och inget för en Hardcore, lagom familjeutflykt. Jag hade tur och fick min son med mig, florera runt och få kvalitetstid med honom är inte illa. Det slutade med att han köpte jägarexamenboken och du Börje Salming var där.
Publicerat Mars 11, 201610 yr Tyvärr.. Var där idag och inget för en Hardcore, lagom familjeutflykt. Jag hade tur och fick min son med mig, florera runt och få kvalitetstid med honom är inte illa. Det slutade med att han köpte jägarexamenboken och du Börje Salming var där. Jag ska inte säga nåt....![emoji1]
Publicerat Mars 11, 201610 yr Författare Jag ska inte säga nåt....![emoji1]Behövs int, jag är Light. Provsatt en fiskekajak, 22000:- billigare än en Hobie. Frågan är hur mkt tiondelarna man tappar när man släpper paddeln är värd...
Publicerat Mars 11, 201610 yr Tyvärr.. Var där idag och inget för en Hardcore, lagom familjeutflykt. Jag hade tur och fick min son med mig, florera runt och få kvalitetstid med honom är inte illa. Det slutade med att han köpte jägarexamenboken och du Börje Salming var där. Misstänkte det. Nåja, det blir en dag med dottern, och det kommer hon gilla trotts att det troligen inte är hennes grej.. Fast åka tåg och pendel, är rätt spännande för en lantis, som hon.. Det får bli en vad det blir.
Publicerat Mars 11, 201610 yr Författare Misstänkte det. Nåja, det blir en dag med dottern, och det kommer hon gilla trotts att det troligen inte är hennes grej.. Fast åka tåg och pendel, är rätt spännande för en lantis, som hon.. Det får bli en vad det blir. Finns sämre.
Publicerat Mars 13, 201610 yr Vart perfekt, när man ställde om focus Förkyld och jävlig, så tvingade jag dottern att ha roligt, klättra vägg, cykla, dyka ossv.. Bra skit. Fick med mig en snuggpack underquilt med mig hem... Blir nog bra:) Sen kunde jag inte låta bli att prova militärens jägarprov lite.. Det var skoj att inse att det är görbart