Publicerat April 2, 201610 yr Har försökt få tag på någon bättre hagelammo, typ Gamebore eller liknande, men det verkar svårt här i Dalarna. Men handlar'n kan ta hem Lyavale Express Supergame, är det nått att ha? Annars verkar det som man är tvungen att åka till Torsbo för att köpa ammo, känns lite långt.
Publicerat April 3, 201610 yr Var dessa Sporting Supreme eller vad de hette som introducerade mej i High-end puppor
Publicerat April 3, 201610 yr Absolut så heter de. Har 3 askar kvar hemma. [emoji41] C Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat April 3, 201610 yr Absolut så heter de. Har 3 askar kvar hemma. [emoji41] C Skickat från min iPhone med Tapatalk ??? Det var ju flera år sen det där konkurslagret gick ut.. En ask av sentimentala skäl kan jag köpa men tre??? Har du ingen åtgång? Jag har en ask Hull One kvar som jag fick av Wiz.. orörd
Publicerat April 3, 201610 yr Helt frågan om behov, laddar eget numera och skjuter sporadiskt, dessa är sparade som referensplugg. Till salu, asg nej tror inte det. C Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat April 4, 201610 yr ??? Det var ju flera år sen det där konkurslagret gick ut.. En ask av sentimentala skäl kan jag köpa men tre??? Har du ingen åtgång? Jag har en ask Hull One kvar som jag fick av Wiz.. orörd Kosta på dig att skära upp en , snålis !!! Vill veta vad det är för " trollpulver " i dom / P