Publicerat November 26, 200619 yr hej Jag undrar om någon av er har provat . sako S HH i 156 grain och 3006 eller 308 för jakt på rådjur eller älg? och vad tycker ni om kulan? mvh M98
Publicerat November 26, 200619 yr Sköt upp en ask i samband med vårbock och svinvak i våras, sköt bra i min 308W och inget att klaga på effekten, halkade sedan tillbaka in i Norma träsket igen pga tillgängligheten hos min handlare. :- MVH
Publicerat November 26, 200619 yr Sköt upp en ask i samband med vårbock och svinvak i våras, sköt bra i min 308W och inget att klaga på effekten, halkade sedan tillbaka in i Norma träsket igen pga tillgängligheten hos min handlare. :-MVH Import från Finland kanske möjligt till ett lägre pris.
Publicerat November 26, 200619 yr Vi skall prata affärer du och jag någon dag herr Jonsson Det kan Vi visst göra. Hör även med HPDA Janne om dom har i Kemi. Jag vet inte var affären ligger där.