Publicerat April 6, 201610 yr Du kan ju söka här om du hittar något. Googlar du inte??? http://www.lansstyrelsen.se/jamtland/Sv/Pages/sokresultat.aspx?k=Bj%C3%B6rnspillningsinventering+2015
Publicerat April 6, 201610 yr Författare Jodå. Där har jag letat. Men inget om när proverna skall kollas. Och jag vill veta varför ett av mina tre inskickade prov inte finns upptaget. Visst var det väldigt nära det första provet. Men det var minst 100kg som skiljer i storlek på björnen....
Publicerat April 7, 201610 yr Jodå. Där har jag letat. Men inget om när proverna skall kollas. Och jag vill veta varför ett av mina tre inskickade prov inte finns upptaget. Visst var det väldigt nära det första provet. Men det var minst 100kg som skiljer i storlek på björnen.... Ok! Hm! Konstigt att dom inte har tagit upp dina prover. Det var lite skillnad på nalles storlek.
Publicerat April 7, 201610 yr Författare Då det är på samma plats finns väl risken att de sorterar bort på något sätt.
Publicerat April 8, 201610 yr Författare Mitt tredje prov fanns med när lst gick in och tittade... Analuserna skall vara klara under Maj månad. Och en rapport skall ut i Juni. Detta enligt lst Jämtland.