Publicerat April 8, 201610 yr Ska åka över till Skottland med en dags duvjakt inplanerad. Har hittat en lokal aktör som erbjuder jakten, via google. Undrar bara om det är normalt att betala hela kostnaden i förväg innan resan? Verkar seriös med hemsida och aktiv i sociala medier men känner mig ändå lite skeptisk... ni som jagat utomlands förrut, hur har ni betalat? Med vänlig hälsning, Martin Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat April 8, 201610 yr Åker i höst. Har betalat 50% i handpenning nu och 50% 4 veckor innan ankomst. S.
Publicerat April 9, 201610 yr Författare så allt blir mao betalt innan då också.... kanske är normalt förfarande då. Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat April 12, 201610 yr En dags duvjakt kanske jag skulle kunna tänka mig att förskottsbetala i sin helhet men om det är en lite dyrare resa skulle jag nog inte göra det. När jag jagar i England brukar jag endast betala en deposition i förväg och slutbetalar allt efter sista jaktpasset. Om det är normalt för alla aktörer vet jag dock inte.