Publicerat April 13, 201610 yr Ny och ny - den har varit på marknaden ett tag. En 400 i epa-utförande - typ...... /T
Publicerat April 13, 201610 yr Skit? Skickat från min D5803 via Tapatalk Skit vet jag inte - men du får vad du betalar för. Man har inte gjort ett misstag när man prissatt den om jag säger som så. En bössa blir liksom inte bättre för att det står "Beretta" på sidan. Vill man ha en bättre pang får man betala lite mer, vill man ha en sämre slipper man betala lika mycket. Jaguargruppen säljer en Girzan halvis som jag nog personligen tycker är mer "bang for the buck", men den har tveklöst ett sämre andrahandsvärde pga sitt ursprung. /T
Publicerat April 14, 201610 yr Författare Funderat på den där Girzan ett bra tag verkar okej till det jag skall använda den till.... Mkt slit o släng Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat April 15, 201610 yr Författare Kollat ännu mer funktionen är det inte fel på hur kvalitén är ju osagt.... Lite som med bilar i vilken klass man lägger sig..... Skickat från min D5803 via Tapatalk