Publicerat April 20, 201610 yr Nice! Vi ligger en bit efter ännu i den här landsänden. Konstigt vad "efter" och "den här landsänden" passar bra ihop .
Publicerat April 20, 201610 yr Författare Potatisjord, ser väldigt lätt och lerfri ut? ja du, vad ska man kalla den jordtypen. Lättjord är det men definitivt inte potatisjord. Om du kollar på plogen så ser du att den hoppar och far mest hela tiden, min kollega plöjer på ca 15 cm för att inte dra upp mer sten än nödvändigt. Fältet som hjortarna står på som man ser en kort sekvens när jag blir filmad med såmaskinen är däremot styv lera. jordarterna skiftar otroligt här på Kinnekulle.
Publicerat April 20, 201610 yr Författare Såg att du missade lite där till höger förresten... Jag missade???? Var det inte du som satt på pass precis där hjortarna står?? samma ställe som dom alltid är på. Liksom lättare att skjuta än att lura godis från barn
Publicerat April 20, 201610 yr Detta är en populär post. Jag missade???? Var det inte du som satt på pass precis där hjortarna står?? samma ställe som dom alltid är på. Liksom lättare att skjuta än att lura godis från barn Taktik min käre Watson, nu har jag första tjing på Himalayan Thar