Publicerat April 26, 201610 yr Snart är det dags igen.... Var precis och gjorde upp med ägarna på "bockjägarens drömmark" (Mbbohman och Christian N kan intyga.... ) att nypa en bock med start på söndag morgon. Sen är det ev en sväng till en gammal kollega på kvällen, som också har en klockren bockmark.. /Må
Publicerat April 27, 201610 yr Jag åker ut på torsdag och fredag nästa vecka. Får se om vargen har rensat lika friskt i rådjursbeståndet som den gjort i älgbeståndet. Med vänlig hälsning John
Publicerat April 27, 201610 yr Detta är en populär post. Såna här trådar borde inte vara synliga för oss som inte har vårbocksjakt..... Skitjakt på er som ska ut! Är ju fantastiskt fint nu på våren!
Publicerat April 30, 20169 yr Författare Nu är det inte många timmar kvar... När ljusnar det? 04:30? /Må
Publicerat April 30, 20169 yr Avis... Vill också ut och smyga.. Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk
Publicerat April 30, 20169 yr Avis... Vill också ut och smyga.. Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk Men det får man.
Publicerat April 30, 20169 yr Har kort om marker med vårbock men det står med på den oändligt långa att-göra jaktlistan... Skitjakt! Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk
Publicerat Maj 1, 20169 yr Författare Var ut en sväng i morse, utan att lägga ner nått. Såg dock två skapliga 6-taggare och hade ett "halvläge" på den ena... Men båda såg rätt så schyssta ut, så man kanske ska försöka hitta nån annan kandidat. Fin morgon.
Publicerat Maj 8, 20169 yr Åkte ner till en mark några mil från Umeå under helgen och fick skjuta en mindre 6 taggare.
Publicerat Maj 8, 20169 yr Tack Jonsson.. Såg mycket djur ute på ängarna den kvällen,6 rådjur och 5 älgar ute samtidigt..Som att vara på djurpark
Publicerat Maj 8, 20169 yr Tack Jonsson.. Såg mycket djur ute på ängarna den kvällen,6 rådjur och 5 älgar ute samtidigt..Som att vara på djurpark Kul! Då fick du valuta för resan. Kul med mycket djur ute. Ja, verkligen!
Publicerat Maj 17, 20169 yr Detta är en populär post. Nu blir det inte mer bockjakt för egen del förrän sista veckan så en kort summering är på sin plats, tyvärr gjorde en trilskande hårddisk att inte allt filmat kunde komma med. Haft en fin vår med underbart väder under framför allt den första veckan, håll till godo.