Publicerat April 27, 201610 yr Detta är en populär post. Ligger sk;nt p[ soffan och surfar , s[ kommer Mocca och hoppar upp p[ tangent bordet och fixar bort n[gra tecken ['; 'r borta. Vad ska jag knappa in s[ de kommer tillbaka_. Ja ha _ 'r borta ox[ . Jag kan t'nka mig att jag skall trycka p[ ctrl och n[got mer samtidigt .
Publicerat April 27, 201610 yr Författare Tur du har småhundar. Men kreativa . F;r ;vrigt s[ hade jag inte f;rv'ntat mig att ljust du skulle hj'lpa mig . Du garvar nog bara [t min sits .
Publicerat April 27, 201610 yr Nere till höger vid klockan finns en knapp med språkinställningar, där kan du välja svenskt tangentbord. Du kan även avinstallera det engelska du använder nu om du vill för att undvika framtida problem om det är detta som hänt. Mitt tenderade att hoppa över till engelskt i tid och otid.
Publicerat April 27, 201610 yr Författare Nere till höger vid klockan finns en knapp med språkinställningar, där kan du välja svenskt tangentbord. Du kan även avinstallera det engelska du använder nu om du vill för att undvika framtida problem om det är detta som hänt. Mitt tenderade att hoppa över till engelskt i tid och otid. Har du ox[ "sm[ hundar". Jag trodde bara att det skulle vara Janta och hs?merkel som skulle kunna l'sa detta . *Gotl'nska(
Publicerat April 27, 201610 yr Har du ox[ "sm[ hundar". Jag trodde bara att det skulle vara Janta och hs?merkel som skulle kunna l'sa detta . *Gotl'nska( Spanielblandning :-P
Publicerat April 27, 201610 yr Författare Spanielblandning :-P . Jag tror nog att strävhår oxå kunnat hjälpa mig, men han gillar att jävlas har jag fått för mig .
Publicerat April 27, 201610 yr Har du ox[ "sm[ hundar". Jag trodde bara att det skulle vara Janta och hs?merkel som skulle kunna l'sa detta . *Gotl'nska( :lol:
Publicerat April 27, 201610 yr . Jag tror nog att strävhår oxå kunnat hjälpa mig, men han gillar att jävlas har jag fått för mig .