Publicerat Maj 1, 201610 yr Detta är en populär post. Tack för hjälpen Christian! Nu är bössan färdig och det här är en litet skrytinlägg. Jag är grymt nöjd och bössan skjuter hur bra som helst. Det var definitivt värt den långa väntan på stocken. En stenhård och kompakt stock som i jämförelse med Bell och Carlson (att jag betalade 3000 kr för den skiten är ofattbart) var en fröjd att jobba med. Underbeslaget från CDI precisiongunworks tillsammans med AI-magasin för 300 win mag matar mina kortare 284 Winchester ofelbart.Nöjd är ordet!!
Publicerat Maj 2, 201610 yr Blir sugen att bygga någonting jag också faktiskt Hur lång var väntetiden?
Publicerat Maj 2, 201610 yr Författare Kommer faktiskt inte ihåg hur länge jag väntade. Det kändes som 4-5 år men jag tror att det var 6 månader. Christian vet! Dock vet jag att det var värt att vänta. Maken till stock, jämfört med plastiga tikka, sako, berserk, blaser osv... får man leta efter. Kommer aldrig att köpa något billigare. Bye expensive and cry only once!!
Publicerat Maj 2, 201610 yr Otroligt läcker bössa! Visar att det går att bygga fina långhållspangar utan (i mina ögon) hemska chassistockar
Publicerat Maj 2, 201610 yr Den där bössan föll mig verkligen i smaken Man får gratulera till en lyckad spec och en fantastisk slutprodukt! Mvh Joacim