Publicerat November 28, 200619 yr Ska väll presentera mig på forumet nu efter ett tag. Heter Anders är 25 år och bor i Södra Stockholm, Jag bor med min sambo och 2 hundar en Slovensky Kopov som är 2,5 år som jag jagar enbart vildsvin och älg med, sedan har jag nyttilskottet och det är en liten Bayrare på 10 veckor som är som ett yrväder. Jag jagar allt,har skjutit alla 6 klövvilt vi har i sverige frilevande men det jag har skjutit mest av är vildsvin och rådjur som det är just nu. Jag jagar på flera olika marker i Södermaland och hjälper till på andra marker där det behövs hundförrare. Är även på ett större Gods i Södermaland. Har jagat sedan jag tog jägarexamen när jag var 14 år. Jagar minst 3 dagar i veckan men det kan bli 7 dagar också. Vad jobbar jag som då, jo jag jobbar på en skola som fastighetsskötare.
Publicerat November 29, 200619 yr hej schenan . Du skriver att du bor söder om Stockholm,menar du kanske åt Södertälje hållet eller?. Var mer specifikt i sörmland jagar du? Just ja..välkommen hit
Publicerat November 29, 200619 yr Välkommen hit eller vad man nu ska säga. Vart bor du? Själv bor jag i Tyresö! Sen är man väl Vaktmästare på en skola : ;D He he Ha det gott!
Publicerat November 29, 200619 yr Författare Tack så mycke alla ! ;D ;D ;D Jag bor i Hägersten. Och jag är fastighetsskötare på den skolan men jag är snickare också. ;)
Publicerat November 29, 200619 yr Gott så! Du bor i alla fal på "rätt" sida av stan! ;D Vänd på kompassen > : ;Dstackarn bor ju på fulsidan fattar du väl!!!!!!!! Hej och välkommen hit.
Publicerat November 30, 200619 yr Vänd på kompassen > : ;Dstackarn bor ju på fulsidan fattar du väl!!!!!!!! Hej och välkommen hit. Vart bor du? :