Publicerat Maj 22, 20169 yr Är väl inte så imponerad av dessa mässor, då det är i princip samma prylar varje år. Men tänkte försöka att ta mig dit på fredag. Skall försöka få min Dovtroffe bedömd, kolla in lite olika hundburar, Z8i måste man titta i, sen är det dags för flera skyddsvästar till hundarna och glo på lite annat oxå.
Publicerat Maj 22, 20169 yr Håller med dig. Man får ta de lite för var de är. Brukar vara ganska trevligt upplägg på tullgarns mässan annars tycker jag. Hoppas på bra väder
Publicerat Maj 22, 20169 yr Jag tycker upplägget är lite trist. Framförallt att pynta 700:- bara för att få med familjen in.. och sen kommer allt annat ovanpå det.
Publicerat Maj 22, 20169 yr Detta är en populär post. Jag ångrar mig varje gång jag har varit där... Samma jävla grej om igen Och likaförbannat åker jag nog dit på lördag ändå.. Fast jag kunde ju hälsa på hos Sako Sweden och se om dom kommer ihåg mig
Publicerat Maj 23, 20169 yr Författare 4 hours ago Dansken sa: Fast jag kunde ju hälsa på hos Sako Sweden och se om dom kommer ihåg mig Jag tror du har en allderles speciell plats i deras hjärta. Om du kom dit på fredag så skulle jag kunnat ha med startpickan.
Publicerat Maj 23, 20169 yr 44 minutes ago nicklas sa: Kommer o stå i björnhundsklubbens monter alla dagarna Gråhundsklubben?
Publicerat Maj 23, 20169 yr 1 minute ago MKJ sa: Gråhundsklubben? Haha fotpallarna är i montern bredvid
Publicerat Maj 23, 20169 yr 17 hours ago faxe sa: Jag tror du har en allderles speciell plats i deras hjärta. Om du kom dit på fredag så skulle jag kunnat ha med startpickan. Det blir på fredag. Har du snickarbyxor på? Så vi känner igen varandra....
Publicerat Maj 24, 20169 yr Författare 6 hours ago Dansken sa: Det blir på fredag. Har du snickarbyxor på? Så vi känner igen varandra.... Japp, alltid. Hur skulle man klara sig utan kniv, tumstock, skruvmejsel och en liten ficklampa. Det får även bli en varsel t-tröja och orakad. PM. Har fått för mig att du oxå har sådana byxor. Samt att jag skall leta efter någon som går och käkar Bacon.
Publicerat Maj 27, 20169 yr Frågade dottern häromdagen om hon ville åka på jaktmässa. Trodde naturligtvis att hon skulle säga något ironiskt och vilja vara hemma, men hon jublade och ville absolut åka så imorgon blir det Tullgarn
Publicerat Maj 27, 20169 yr Ingen mässa för min del men hunden ska tydligen sitta i Schweisshundsklubbens tält imorgon. Han gillar pannkaka om nån vill få kärlek....