Publicerat Maj 23, 201610 yr Detta är en populär post. Äntligen så kan man skita i hur ljustransmissionen är i ett sikte och oftast så är dom riktigt dyra också men nu har ATN tagit fram ett dag och nattsikte + en handkikare som passar mina behov då jag jagar i gryning och skymning och skåda räv ut till 200m är fullt möjligt + att dom är fullspäckade med olika saker som Record hd video/wifi/smoot zoom/e-compass/smartrange finder/bluetooth mm mm meningen var ju att jag skulle köpa en swarre 8x56 och spana med men nu dök dom här upp och då var valet inte så svårt med tanke på att hela kittet går på 17.000kr tack för det ATN.
Publicerat Maj 23, 201610 yr Har kollat på ATN kikarsikte 3-14. Sett dem för 5995:- så jag är lite sugen - mest för att ha den som "Go Pro", resten är lite bonus.
Publicerat Maj 27, 201610 yr Hur är kvalitén i bilden/optiken på dessa? Får ju en beggad Swarovski swarovision för dessa pengar. /Baner
Publicerat Maj 27, 201610 yr Författare Bildkvaliteten är helt ok faktiskt men man ska ju ha klar för sig att det är helt olika och kolla i en kikare-kikarsikte än en digital och det är som och kolla på en storbilds-tv på nära håll och när man zoomar upp förstoringen så pixlar det men ser det inte som ett problem när bilden blir lite grynigare då det inte är några problem och skjuta och sen får man ju se till priset då det är fullt möjligt och skjuta ut till 200m och mer om man har en stark ir-lampa. Mvh.
Publicerat Maj 28, 201610 yr Författare Uppdaterade mjukvaran i siktet som man hämtar på ATNS hemsida och det blev en betydligt bättre bild i siktet pixlar bara lite på högsta förstoringen kanon bild och fotobilderna man tar blir kanon bra har inte filmat med den än men blir det lika bra som bilderna så är det kanon bra Mvh.
Publicerat Maj 29, 201610 yr Författare Foto taget med ATN siktet 200m utan ir-lampa tog den nu och bilden är ljusare i verkligheten jag har inte ställt in tid och datum. Mvh.
Publicerat Juni 1, 201610 yr Fan vad bra tråd Flex!!! Jag hade precis upptäckt ATNs produkter häromveckan och jag tänkte direkt att det måste jag fråga dig om eftersom flera av deras produkter kändes som lite för billiga... Nu har du svarat på alla mina frågor om handkikaren!!!
Publicerat Maj 17, 20179 yr Hallå där! Tänkte få lite mer info om ATN grejorna! Vet nån om man behöver picatinny skena eller om det funkar med vanliga baser tänker närmast på x-sight 3-14 för en CG 1900? Det är väl nästan tvunget att ha en höj och sänkbar kolvkam dessutom eller? Hur grov kaliber funkar det på ?