Publicerat Maj 26, 20169 yr Detta är en populär post. Senaste ur knivverkstaden. En brukskniv med 90mm blad i rostfritt pulverstål. Skaft i tvärsågad björkmasur, älg- och renhorn. Slida i tvärsågad björkmasur, renhorn och rårandsläder.
Publicerat Maj 26, 20169 yr Mycket vacker kniv & slida! Räknar med att den säljs för långt över min beskedliga budget...
Publicerat Maj 27, 20169 yr Jag tycker alla knivar skall användas. Men man kan ju vara lite extra varsam med en så fin kniv som denna!
Publicerat Maj 28, 20169 yr Jag köpte en kniv av Kimmo för många år sen. Den ligger i ett skåp och visas bara upp för intresserade. Kanske kan bli en fin present till någon en dag....
Publicerat Maj 28, 20169 yr 7 hours ago shamani sa: Jag köpte en kniv av Kimmo för många år sen. Den ligger i ett skåp och visas bara upp för intresserade. Kanske kan bli en fin present till någon en dag.... Ja, han gjorde riktigt fina knivar. Har en själv efter en bytesaffär.
Publicerat Maj 28, 20169 yr Gissar att han fortfarande gör knivar... synd att han inte lägger ut dom här, bara.
Publicerat Maj 28, 20169 yr Tur att det finns fler som gör fina knivar och lägger ut dom här. Då har man något vackert att titta på ändå.