Publicerat Maj 31, 201610 yr Hej.. jag söker en del till min sako l46, avtryckaren smäller av direkt man stänger slutstycket.. började forska i detta och hittade att själva upphaket är filat på.. Hittar inte vart man laddar upp bilder men hoppas ni förstår vad jag menar.. söker alltså ett nytt upphak till en sako l46
Publicerat Maj 31, 201610 yr Jag "tror" bara att "någon" har skruvat på det...... Det är ett justerbart trycke- hörnan på tanden är lite bruten vill jag minnas
Publicerat Maj 31, 201610 yr Författare Har provat ställa på den där skruven på alla sätt och dem smäller ändå.. fick en bild av en annan som har en l46 och den hade en vass kant medan min är typ rund,
Publicerat Maj 31, 201610 yr Okidoki. Ring till Roberts vapenverkstad och hör om han har ett nytt trycke till dig..
Publicerat Maj 31, 201610 yr Författare Tommysvapen verkstad är väl samma? Ringde dit och han hade väldigt dåligt med reservdelar till just l46
Publicerat Maj 31, 201610 yr Så gjorde min L579 innan jag fick hjälp med pelarbäddning av stocken. Om jag drog lådskruvarna max så bröt det så mycket i lådan att det small så fort jag vek ner slutstycket. Om jag lossade skruvarna funkade bössan. Kändes inte bra det heller. Men efter bäddning var det inga problem.