Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Tyrabeagle

Featured Replies

Publicerat

Christer heter jag och bor i Kalix, Tyra är min hund av rasen beagle därav mitt nick.

Jag är 32 år och skall börja Polishögskolan på distans nu våren 2007, spännande och rolig utbildning väntar men det tar ett par år innan man förhoppningsvis inte behöver möta er i negativa utan bara positiva syften  ;)

Jagar så mycket jag hinner, främst med min hund som driver hare och rådjur. Jag jagar även fågel och håller på med fällfångst på räv,mink och mård.

Jag är född och uppvuxen i Trollhättan men flyttade hit upp 2001. Brukar åka ner för jakt och släktträff så ofta jag kan...

vad mer  ??? fråga gärna :-X

post-837-1164833878_thumb.jpg

Publicerat

Välkommen hit! Världens trevligaste forum!  ;D Kalix ja...kul ställe. lilla hotellet mmm ska nog dit och hälsa på vart det lider....Man får bara så ont i huvudet dan efter  :o  ;D

MVH Roger

Publicerat

Hej och välkommen hit, plugga polis på distans kan man jaga hela hösten och sköta studierna på passet? hur gör ni med skolavslutningen då? du kommer bara möta oss i positiva ändamål vi gör allt rätt och aldrig fel så någon ser!

Publicerat

Ja lilla ja, man har hållt sig borta därifrån ett tag nu så man inte hamnar i något olämpligt..blir nog en sväng dit efter ett julbord på Valhall ::)

Publicerat

Välkommen Tyrabeagle  ;D

Samma här, jag håller mig borta från allt så man inte hamnar i tråkigheter såhär före  :-

vet knappt om jag törs på någont party i piteå med jaktsidans medlemmar somdet planeras. har hört att det går rätt vilt till  8)

Publicerat

Hej!

Välkommen hit!

:D

Publicerat
Välkommen hit! Världens trevligaste forum!  ;D Kalix ja...kul ställe. lilla hotellet mmm ska nog dit och hälsa på vart det lider....Man får bara så ont i huvudet dan efter  :o  ;D

MVH Roger

Du är välkommen hit till Kalix. Meddela i god tid bara så kanske Vi kan träffas och surra lite skit. ;):)

Publicerat

Välkommen!!!

Publicerat

välkommen :D

Publicerat

Välkommen! ;D

Publicerat

välkommen!!

Publicerat

Tackar, tackar....skall bli kul att växla ord mer er...

Publicerat

Välkommen!!

Publicerat
Välkommen!!

Hej Annis, jag brukar jaga i dina trakter ibland, granhult inte långt ifrån dig. Var inne och tittade på din hemsida, ni har lagt ner ett fint arbete på den..

Publicerat
Hej Annis, jag brukar jaga i dina trakter ibland, granhult inte långt ifrån dig. Var inne och tittade på din hemsida, ni har lagt ner ett fint arbete på den..

Tack tack!  :) Ja, det är ju inte så långt härifrån..

Publicerat

Välkommen

• 2 weeks later...
Publicerat

Se på faan, man har fastnat på bild ochså... :P

Publicerat
Se på faan, man har fastnat på bild ochså... :P

Jepp! Jag ser det. :D

Publicerat

Varmt Välkommen....

Oj, ser ut som en flodmann har fastnat me..

• 2 weeks later...
Publicerat

Önsketänkande att det är en flodman,jaa :P:D men det är bara rostfria pipor till min kombi

Publicerat

Västgöte gott och lov! Välkommen! ;) ;D ;D

mvh. Bert